Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man stoppe orgasme, ved å klemme på et vist punkt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_jeansgutt20_*

Det går helt fint å klemme igjen for å stoppe spruten, men orgasmen til gutten kommer allikevel. Dette er en superdigg opplevelse, orgasmen blir sterkere og guttene kan fortsette å kan få en ny orgasme bar noen få minutter senere. De som har lært teknikken, kan få ganske mange orgasmer, uten å bli slapp i mellom. Greia er at rett før gutten får orgasme første gang, så klemmer du ved å presse ganske hardt inn i mellomkjøttet, det er området mellom skaftet på penis å urinrøret. Dette gjøres ved at du til å begynne med stopper orgasmen, men etterhvert kan du lære å klemme samtidig med at orgasmen kommer, du spruter ikke, og da bare fortsetter du, og kan få ny orgasme på 2 minutter:)

Lenke til kommentar

Punktet ligger rett bak ballene før rompehullet. Legg to fingre der og press innover(det skal ikke gjøre vondt). Dette gjøres rett før orgasmen. Om du gjør det rett så skal du nå kunne kjenne at utløsningen prøver å "pumpe" ut sperm, men stopper akkurat der du holder. Om det lukter av fingrene dine etterpå presser du for langt bak.

 

Om du trenger bilde eller tegning for å forstå det eg forklarer her så har du ikke lekt nok med deg selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeansgutt20_*
Trenger ikke det:P Du forklarte det ganske bra:D Men han før meg fikk meg av en eller annen grunn til å tro at det var mellom penishodet og skaftet jeg skulle klemme:P hahaxD

 

Ser den ja, feil beskrivelse av meg ser jeg! haha. Sef er det i mellomkjøttet, det området mellom rumpehullet og skaftet og ballene. Også betegnet som "skrukken". Når du klemmer hardt inn her, rett før orgasmen kommer, kan orgasmen utsettes og etterhvert kan du komme uten at spruten kommer. Kjempedigg...

Lenke til kommentar
Trenger ikke det:P Du forklarte det ganske bra:D Men han før meg fikk meg av en eller annen grunn til å tro at det var mellom penishodet og skaftet jeg skulle klemme:P hahaxD

Vel, det er nok ikke feil. Jeg har lest det en haug av ganger; "Klem til rett under penishodet for å stoppe utløsningen(ikke orgasmen)".

Random googles:

 

... Så stopper du og klemmer litt (ikke for hardt) med fingrene på undersiden av penishodet og holder i 10 sekunder. På denne måten stopper du ...

www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor.../1.1318353

 

... Start-stopp-teknikken. Teknikken går ut på at partneren din skal ... og ta et grep der hun klemmer foran og bak på rett under penishodet. ...

www.nrk.no/programmer/tv/puls/spor.../1.1317868

 

Klem bestemt, men ikke for hardt, like under penishodet og holdt i ti sekunder. Hvis du stopper for sent, så stopp litt tidligere neste gang. ...

orakelet.info/2932

 

Den mest brukte metoden her er den så kalte starte-stoppe metoden, dette viser seg ... at det gjør vondt) like under penishodet, og holde grepet i omtrent 10 sekunder. ... Da hopper hun av og klemmer rundt penis på samme måten som før, ...

www.lommelegen.no/330926/for-tidlig-utlosning

Lenke til kommentar

Personlig synes eg det er veldig vanskelig å klemme og ronke samtidig, så eg foretrekker å klemme bak ballene.

 

Men, nå vet eg ikke om det er noen spesielle nerver bak ballene som gjør noe ekstra, men i praksis så vil eg jo si å klemme på selve penisen eller bak ballene gir samme effekt da man klemmer i sammen urinrøret og dermed også stopper utløsninger.

Lenke til kommentar

Ved bruk av klemme-under-hodet-teknikken, er det nok ikke meningen å runke samtidig. Man pauser onaneringen/samleiet nettopp for å klemme i 10 sek, og begynner så på'n igjen.

Jeg tror forøvrig man har mer igjen for å trene opp PC-muskelen til å utføre denne oppgaven, da kan man gjøre det whenever/wherever, og med begge hender fri. :)

Lenke til kommentar

Letteste måte å finne punktet på er å klemme midt på pungen. Men kjenner penis inni der, så følg den bakover. Der du kjenner den forsvinner inn i kroppen er stedet du skal klemme

 

Anbefaler ALLE gutter å eksperimentere med dette. Sex blir helt ufattelig mye mer givende, både for deg(du får flere orgasmer) og for dama(du holder ut lenger, hun får mer nytelse)

 

Det er små triks som dette som virkelig skiller deg ut ifra mengden når det kommer til sex.

Hvordan skal man klare å klemme der mens man har sex?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...