Gå til innhold

HTC Touch HD2 ("Leo") kommer i november - en av de beste telefonene pr dags dato?


Peppep

Anbefalte innlegg

HTCs lenge ryktede "Leo" har i dag blitt bekreftet som HTC Touch HD 2 (pressemelding).

 

Og den ser intet mindre enn fantastisk ut. Jeg har for øyeblikket den originale Touch HD, og var fast bestemt om å i hvert fall ikke skifte den ut før jul, og helst først når HTC kommer med en Android-telefon med bedre hardware-specs enn Hero. Nå er jeg ikke så sikker lenger... :p

 

Download_06_HTC_HD2.jpg

 

 

"Product Tour".

 

Spesifikasjoner.

 

Engadgets artikkel - med video: http://www.engadgetmobile.com/2009/10/06/h...h-hd2-hands-on/

 

Forhåndsbestilling hos Elprice til 5399,- (06/10-09): http://www.elprice.no/tele/mobil-htc/htc-t...ack-99hjy008-00

 

Mine bekymringer er

1) er den for stor? Synes allerede HD med 3,8" er i grenseland stor, så her må HTC ha gjort en god jobb ift ergonomi.

2) batteritiden har gått ned i forhold til HD1 - kjedelig, håper ikke den blir alt for gale.

 

På tross av dette - er det flere som tror at denne kan bli fantastisk?

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte med en gang jeg så at Elprice allerede hadde fått den i nettbutikken - fordi HD1 gikk en god del opp i pris fra den ble annonsert og til den faktisk kom på markedet. Er på ingen måte sikker på at jeg skal ha den, men nå har jeg en måned på å bestemme meg, uten at prisen går opp.

 

Tipset går videre til andre som vurderer å kjøpe den.

Endret av Peppep
Lenke til kommentar

Har selv HD nå, og vurderer å bytte ut til HD2. Ser jo helt fantastisk ut :)

 

Men ut fra den videoen som det er linket til på engadget, så ser det ikke akkurat ut til at det er en kapasitiv skjerm, når hun slider for å låse opp telefonen må hun jo holde igjen telefonen. Det er sånn det er med skjermen på min HD. Kapasitiv er vel det samme som på iPhone, og da trenger man jo bare så vidt å berøre skjermen...

 

Andre som er enig?

Lenke til kommentar

Ser noen spår et mulig prishopp på denne i fremtiden, det slo meg litt at den ble så "billig" som den ble nå. Går jo for rundt 5500,- mens forgjengeren fortsatt ligger på 5999,- hos enkelte butikker.

 

Er her noen som har erfaringer med disse prisendringene på andre tlf'er som kan si hva de tror om hvor stort dette prishoppet kan bli og når kan vi evt. vente oss det ?

 

Jeg har bestemt meg for at jeg skal ha denne telefonen, men knyttet til et abonnement. Vil dette bli tilgjengelig tidligst ved lanseringsdato eller kan man forhåndsbestille den med det og ?

 

Bynte å lure på om den kom med bedre kamera nå plutselig, men desverre var det bare sokkelen til gps-festet.. doh

htc_hd2_slashgear_hands-on_20-540x358.jpg

Endret av restify
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vel, er det noen som har fått tlf'n sin nå eller er den enda ikke kommet i butikker ?

 

Et spm. hva anbefaler folket når det gjelder kjøp i butikk kontra kjøp via nettet? Noen som har erfaringer med nettbutikker og innleveringer/garantisaker/reparasjon osv av tlf ? Er det bedre å gå fysisk et sted å kjøpe den ?

 

M.v.h

Sam

Lenke til kommentar
Vel, er det noen som har fått tlf'n sin nå eller er den enda ikke kommet i butikker ?

 

Et spm. hva anbefaler folket når det gjelder kjøp i butikk kontra kjøp via nettet? Noen som har erfaringer med nettbutikker og innleveringer/garantisaker/reparasjon osv av tlf ? Er det bedre å gå fysisk et sted å kjøpe den ?

 

M.v.h

Sam

Post heller spm her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1163736

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...