Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Røyking av hasj og "lite utstyr", hva skal man godta?


Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han vil fortsette slik i hvertfall et år til..

 

han forstår at han bør slutte å at d ikke er bra for han.. MEN han mener at det er en stor del av han å det er lixom det han å hans kamerater gjør..

 

jeg er optimistisk å tro at jeg kan få ham til å slutte.. men jeg er fast bestemt på at han skal gjøre det for seg.. ikke for meg.. jeg vil aldri komme i veien for noens liv..

Den der har vi vel hørt noen ganger før. "Skal slutte, men nå passer det liksom ikke så bra". Det er godt du er optimistisk, men ikke bli overrasket over nederlag.

Jeg syntes heller ikke du skal være redd for at han eventuelt slutter for deg. Det kan jo være den eneste drivkraften for han.

 

Jeg klarer heller ikke å fatte hva du er betatt av? Det kan jo ikke være hans personlighet (selv om du så skriver det). Som du sier så er han fjærn 98% av tiden dere er sammen.

 

å jeg har et behov for å hjelpe folk å slikt. å ingenting hadde følt meg bedre enn om jeg konne gitt han et nyktern å bedre, lykkelig liv =)

Er det dette du kanskje er betatt av? Altså følelsen av å kunne hjelpe han, fremfor personen.

 

jeg kunne aldri vert så stygg å latt strl. være grunnen til et breakup eller nos

I mine øyne så handler ikke det om å være stygg, men ærlig med deg selv. Hvis størelsen er en utfordring for deg, så hjelper det ikke at andre sier at "det ikke er størelsen det kommer an på".

Greit at sex ikke er alt, men det er for de fleste mer en hva de kanskje utrykker.

I ett forhold (spesielt langvarige) så kan sex, som alt annet, være utslagsgivende for et brudd.

Du må ta de valgene som du føler at du kan leve med. Hvis det er viktig for DEG at typen din har større p*kk, så ikke la andre mene at det ikke er viktig for deg.

Noen vil ha store, noen vil ha små - vi er alle forskjellige.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

han er en fantastisk gutt.. men mye problemer i fortiden..

 

ja kansje jeg faller for han pga jeg "føler" jeg kan "hjepe" han.. so what.. får jeg det til er det jo kjempe bra.. å visst ikke...

 

 

men vi har bestemt oss for å prøve..

 

 

 

 

denne tråden kan slettest/settest som løst =)

 

 

 

takk for alle som har bidratt =)

Lenke til kommentar

Hasjrøykingen er det mulig å fikse på. Jeg kan også røyke mye i perioder, men jeg er fortsatt en ekstrem aktiv person med høyt fokus på trening, kosthold og karriere. Det er kun i Norge man har et så sykt trangsynt bilde på hasj. Jeg bor for tiden i New York og her røyker alle, de eneste jeg er med her borte som ikke røyker er nordmenn. Det er ikke slik at man skifter personlighet på hasj, men forsterker gjerne hvem man egentlig er.

Men, jeg er enig i at flere joints til dagen kan bli litt mye, hør me han om han kan kutte ned litt, gjerne en om kvelden, eller gjerne enda sjeldnere.

 

Penisstørrelsen derimot er vel litt kjipere. Du må jo selvsagt dømme om sexen blir bra nok, men jeg tror nok du vil savne litt størrelse på den etterhvert.

 

Det du kan gjøre er si du slår opp med han pga. hasjrøyking selv om det egentlig er penisstørrelse.

 

*edit, så ikke at dere hadde bestemt dere for å fortsette. Lykke til!

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*
men vi har bestemt oss for å prøve..

denne tråden kan slettest/settest som løst =)

For meg så føles det ut som om du ikke fikk noe igjen for denne tråden, og ville bare fortelle oss at han røyker hasj og at du har bestemt deg for å prøve...

Litt merkelig når du er så fast bestemt.

 

 

 

ser den.. det var så mange fatorer som spillte inn.. distanse.. hasj.. arbeidsledig (dvs. vaskelig å reise)... osv. osv..

 

MEN han er en så fantastisk person.. UTOLIG kreativ og fasinerende.. spennende.. det er seriøst noe nytt hver dag.. og det med hasjen.. (dette er kansje naivt men) det er mye underliggenes problemer å slikt som gjør at han røyker.. og jeg tenker.. som mange jenter tenker.. "jeg kan fikse han" jeg vil vertfall prøve mitt ytterste.. :)

 

 

jeg er en veldig sta jente.. som NESTEN altid får til det jeg bestemmer meg for.. sjansen for at det aldri blir noe forandring og at jeg gifter meg å dør med en pothead er der.. å at jeg evnt. blir utrolig såra og befinner meg i samme situasjon som for et par mnd siden når et samboerskap på 3 år gikk i dass...

 

 

men det er en sjanse du nesten må ta om du skal leve livet å ikke la livet leve deg. . :)

 

 

 

 

å dere kan sikkert begynne å gamble på når det kommer en tråd med "jeg klarer ikke få typen min til å slutte å røyke hasj" :p men det er en sjanse det og..

 

 

jeg ser på hele forhold.. forlåvelse og gifting som gambling.. det er INGEN garanti for at det er personen du dør med.. folk skilles og giftes uten mål og mening i dag.. å produserer unger som kaniner...

 

 

 

off...

 

 

men dere kan jo svare på dette da... var bare dette drit naivt? og dere tenker bare.. "stakkars hun, hvor dum kan man bli?" eller støtter dere forsøket?? fortell =D

Lenke til kommentar

Du virker som ei veldig snill jente som har lyst å redde en fortapt gutt. Alt i alt er dette et spørsmål om det er følelsene eller logikken din som er sterkest - hjertet sier ja, men hjernen nei.

 

Jeg tror dette er sløsing med ditt hvis du drømmer om et vanlig familieliv i din fremtid. Du må huske på at det finnes uendelig mange andre der ute. Men det er ditt liv og bare du som kan bestemme hva det er du vil, så lykke til :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

nåh =) thanx...

 

 

 

jeg tenker ikke hjerter VS hjernen.. hjernen slutta å fungere ang. gutter for MANGE år siden.. =P

 

men om jeg gjør dette pga jeg har et behov for å hjelpe han.. eller om jeg gjør det pga jeg elsker han.. synst jeg er mer forvirrende..

 

 

jeg vet jeg er glad i han og redd for å miste han.. å om jeg gjør det litt pga jeg har et behov for å hjelpe andre å gjøre deres liv bedre.. er det noe galt i det?

 

 

kan legge til at han er 25 og jeg 23 =)

Lenke til kommentar

Slik jeg ser det er du hverken naiv eller dum.

 

Folk som røyker er da like oppegående som folk ellers, om han klarer og holde på en Jobb/skole da selvsagt.

 

Tøft at du gir såpass faen i alle fordommers som florerer over alt og satser på dette "pothue" som du sier :thumbup:

 

Satser på 80 års ekteskap, 14 unger og gravlagt side om side, eller hur? :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_*

det var da kansje å ta LITT hardt i.. =P

 

 

men jepp.. I`m in for the long run =) men ikke 14 unger.. da får han presse ut di siste 12 :p

 

 

 

 

 

jeg tror ikke på fordommer.. hvorfor dømme? ingen RETTELSE: FÅ fortjener å bli dømt..

 

å han e en sweethart :) han bruker det mest som sleepingpill.. og jeg tror at jeg har triks som jeg kan bruke om vi flytter sammen som knocker han right out :cool: og dermed.. KURERT :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...