Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gave til FB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halla,

 

La oss si man har en god FB (eller fler), og bursdagen til vedkommende hadde vært nåkommende Fredag. Hva skulle man gitt i gave? (utenom det åpenbare for those who catch my drift ;)).

 

NB: Kun seriøse svar.

 

Noe som kan nytes sammen kanskje ?

 

Som HVA da? Trenger ideer - blir det muligens feil å i det hele tatt gi en gave?

 

Åja, du har en, muligens flere FB? Græts.

 

Visste det kom til å komme, hvilket er hvorfor jeg pent og pyntelig slengte på en "NB" helt på slutten der... :roll:

Lenke til kommentar

Enig med de siste postene her. Om man skal gi gave så skal gaven reflektere vennskapsforholdet deres, ikke pulebiten. Hadde det ikke vært snakk om gave dersom dere ikke hadde sex, så skal du heller ikke gi gave nå. På en sær måte kan man se på det slik at om du gir vedkommende gaver fordi dere har sex, så kjøper du sex. Og det er ulovlig :)

Lenke til kommentar

For å ha frivillig sex med noen må man har positive følelser for vedkommende, men det trenger ikke være sterke positive følelser, det holder at de er positive. Sex blir bedre jo sterkere positive følelser man har for den man vil ligge med. Dermed er det ikke så rart hvis du, trådstarter, føler at ting begynner å utvikle seg. Hvis det er gjensidig er det bare å nyte følelsene sine.

 

Jeg vil råde deg til å sjekke litt ut hva slags forhold dere egentlig har, for å finne en eventuell gave. Noen gaveideer som jeg hadde likt selv hadde vært noe romantisk. F.eks. kjærlighetbrev, kake, konfekt, roser, men også ting å gjøre sammen som ut å spise pizza, spille bowling og liknende. Da kan man pleie kjærligheten og se hvordan følelsene utvikler seg. Hvis man får mer følelser for hverandre så blir det også bedre sex, og hvis man ikke får mer følelser for hverandre så har man i alle fall fått noen opplevelser sammen i tilegg til litt mer erfaring.

Lenke til kommentar
Man MÅ ikke ha positive følelser for en person for å ha sex med vedkommende. Ja, mange mener nok at de trenger det, men alle må ikke det, og det er ikke et universelt krav.

 

Jo, tro det eller ei, men det er faktisk et universelt krav. Man ligger da ikke frivillig med personer man har negative følelser for. Eller gjør du det?

 

Hvis ike man har tenkt å ta foholdet videre fra FB skal man være forsiktig med hva slags gaver man gir. Jeg hadde tatt utgangspunkt at det var en "normal" kamerat/venninne og kjøpt gave deretter. Det har noe med hvordan gaven blir tolket å gjøre.

 

Det jeg har prøvd å få fram er at man ikke skal være så redd for å følge følelsene sine. Hvis man vil ha bedre sex, ja da må man ta forholdet sitt til nye høyder. Hvis man i det hele tatt lurer på om man skal kjøpe gave til sin FB, vil jeg si at forholdet allerede er litt mer enn å bare ha bitte litt positive følelser for den man ligger med. Eller?

Lenke til kommentar

Eg ligger ikke med personer eg har negative følelser for, men det betyr ikke at det er et universielt krav. Eg kan ser for meg at behov kan sidestille følelser. Det trenger heller ikke være tvang av den grunn.

 

Eg må ha brunost på knekkebrødet mitt, men det betyr ikke at alle må ha det.

Lenke til kommentar

Jeg vil si at behov er en følelse, og dermed kan ikke behov sette til side seg selv.

 

Dessuten går jeg ut ifra at du, nomore, må ha brunost på knekkebrødet ditt fordi du har positive følelser for å ha brunost på knekkebrødet ditt. Verre er det ikke. Slik vil jeg tro det er for alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...