Anders Leipsland 4 Report post Posted May 20, 2003 Siden M2 i Opera er møkkadårlig trenger jeg en ny email klient. Likte egentlig M1 i Opera 6 godt så jeg er på utkikk etter noe lignende. Altså: - liten, enkel og effektiv POP3 klient - må kunne sjekke flere kontoer kjapt og effektivt, men mailene må havne i forskjellige innbokser - ingen spy/adware ! - Må kjøre under winXP/2000 - Bør ta lite ressurser - Må kunne sende og motta vedlegg. Og nei, Eudora og Outlook / Outlook Express vil jeg ikke ha. Quote Share this post Link to post
Anders Leipsland 4 Report post Posted May 20, 2003 Access points'ene. Jeg vil ha EN innboks per mailkonto. Ser ikke noe poeng i å lese emailene 15 ganger i diverse access points. Er klar over mange synes denne er glimrende, men jeg har aldri blitt venn med den og klarer neppe å bli det med det heller. Quote Share this post Link to post
gastingen 1 Report post Posted May 20, 2003 pine, Program for Internet News & Email. http://www.washington.edu/pine/ Quote Share this post Link to post
godsairforce 0 Report post Posted May 20, 2003 Og nei, Eudora og Outlook / Outlook Express vil jeg ikke ha. Quote Share this post Link to post