Gå til innhold

Kommentarer/tips til side


Anbefalte innlegg

Øyh!

 

Jeg har den siste tiden drevet og mekket meg en egen hjemmeside. Den ligger her. Vet ikke om jeg skal ha det navnet enda.. Det er bare et codename, slik som MS bruker å ha :wink:

 

Er det noen som har noen tips eller kommentarer om siden?

 

Tenkte da spesielt på designet, men om noen har noen innvendinger om innhold, er det også fint.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er sikkert veldig sær her, men pilene peker feil vei ... hehe

Vet ikke helt, jeg ble litt forfjamset her jeg satt, liker at piler peker til høyre...

 

Ellers:

Siden fungerte veldig fint i Opera :)

Siden din var jo ikke av de største jeg har sett :(

Fin bakgrunn og ellers fine farger :)

 

Bra jobba :)

I like it

Lenke til kommentar
Jeg er sikkert veldig sær her, men pilene peker feil vei ... hehe

Vet ikke helt, jeg ble litt forfjamset her jeg satt, liker at piler peker til høyre...

Hehe.. I logoen peker pilene faktisk til høyre. Det er bare den store pila i firkanten under logoen og "linkepilene" som peker til venstre. Grunnen til at pilen i firkanten under logoen peker til venstre, er at det på en veldig rar måte føltes ut som det ble en overvekt av piler mot høyre... :-? :smile:

 

Siden din var jo ikke av de største jeg har sett :(  

Den er jo av typen som ikke blir større jo høyere oppløsning man har, så om man har veldig høy kan den nok bli litt liten. Likevel må det nesten være slik pga bilder og slikt. Bruker selv 1024x768, men synes den så grei ut også i høyere oppløsninger.

Lenke til kommentar

Pen side du har her, ser du satser på et "minimalistisk" design her...driver med noe lignende selv :smile:

 

Kanskje du skulle hatt siden i midten? Jeg tror det hadde blitt litt finere da...men det er min mening da! :smile:

 

Bra du har såpass lav "opacity" på de pilene, ellers hadde det nok blitt for mye av det gode!

 

Copyright greiene og counteren burdte kanskje vært litt mer synlig, og i midten iforhold til siden.

 

Men bortsett fra små "feilene" er dette en veldig pen og oversiktelig side! :smile:

Lenke til kommentar
Copyright greiene og counteren burdte kanskje vært litt mer synlig, og i midten iforhold til siden.

Det at copyright og counter ikke er så altfor synlig er fordi jeg ikke mener at copyright-ting er så veldig viktig. Hvem kommer til å stjele noe fra meg allikevel, og dessuten: man er da beskyttet av åndsverksloven (eller noe) uansett om det står copyright-ting på eller ikke. Synes bare det er fint å ha med, liksom. Counteren kommer vel aldri til å gå noe særlig høyt, og blir vel derfor ikke noe særlig å skilte med. Bruker den mest som et redskap for å se om det er noen innpå i det hele tatt... Også er det jo litt harry med counter óg, da :wink:

 

Den stod forresten i midten først, men så flyttet jeg den og syntes det ble bedre.. :roll: :wink:

Lenke til kommentar

Det eneste jeg har å "utsette" på siden din var at den ikke var midtstilt...

Jo! en ting til, jeg syns det ble litt kjedelig med bare den store oransje pila, hva med å ha et bilde der? Skaff deg noen roalty-free bilder og eksperimenter...men jeg likte designet ditt!

 

Nå som jeg tenker på det så minner siden din meg litt om mitt første utkast (som etter mye fram og tilbake) til slutt ble siden min.

Lenke til kommentar

Lagde et lite php-script idag (det første jeg har laget fra bunnen, faktisk!), slik at alle undersidene har egne oransje bilder med tekst og "symboler" som gir dem et lite særpreg. Et ikke helt fornøyd med alle, så det kommer nok nye etterhvert. Ble det bedre?

Lenke til kommentar
joda, ble stilig det! et minus er det da, på "webdesign" og "downloads" kommer ikke hele teksten fram, den bli liksom kuttet.

Ps, sjekk ut siden min da, synes du om den? la ut post her istad. :smile:

Var litt i tvil der, om jeg skulle kutte eller ha mindre tekst. Jeg kan prøve med mindre tekst og se hvordan det blir..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...