Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - mushi - 50mm f/1.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neon Tetra, er det ikke? Plantene og rota ser store ut på bildet, men ikke hvis man vet hvor små fiskene egentlig er.. ;)

Kardinal tetra ;) De store fiskene er perlegurami, de helt grumsete nederst i høyre hjørne er pansermaller. Er ikke stort kar nei, bare 130 liter.

 

satchmo: Takk, koselig å høre :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Enig med tomsi, den var kul (og litt søt) ;)

Synes du var heldig med skumringslyset, tror det er bedre sånn enn om du hadde tatt bildet i sola. Utsnittet var litt interessant, jeg ser for meg at mange kanskje hadde fanget hele sauen i bildet, men jeg synes det ble mer spennende å se på som det er nå.

Lenke til kommentar

Takk :) Var ute med hunden og løp hjem for å hente kameraet, hadde helt glemt det bort :wee: Var snakk om en fem minutter jeg fikk tatt bilder på, etter det måtte jeg ha satt opp ISO til 800, noe jeg synes er litt for høyt. Virkelig flaks at jeg fikk tatt det.

Bildet er faktisk ikke klippet til, kun stilt farger og kontrast.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Takk :) Var ute med hunden og løp hjem for å hente kameraet, hadde helt glemt det bort :wee: Var snakk om en fem minutter jeg fikk tatt bilder på, etter det måtte jeg ha satt opp ISO til 800, noe jeg synes er litt for høyt. Virkelig flaks at jeg fikk tatt det.

Bildet er faktisk ikke klippet til, kun stilt farger og kontrast.

ISO 800 går på 350D; men det nok på kanten. Men det gikk fint her.

 

Tom

Lenke til kommentar

Heheh, jeg bare klarte ikke å la være :p Tenkte på den sau.no med en gang jeg så bildet, den siden har vært lik i ganske mange år nå...

 

Farsan har nylig bestemt seg for å bli sauebonde langt ute på landet (mange km til nærmeste nabo) i stedet for å fortsette som petroleumsingeniør med millionlønn i Stavanger (snakker om kontraster), så er spent på hvordan gården hans blir. Håper sauene hans er like kule som sauen din!

Lenke til kommentar
Hadde jeg ikke allerede hatt en øl i handa så hadde jeg henta en nå! :thumbup:

Hadde jeg enda hatt kald øl i kjøleskapet, så ... Men de ble puttet inn der for kun en time siden, så det får vente.

 

edit *snip* (ufint poste egne bilder i denne tråden).

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...