Rob3rt 0 Report post Posted May 19, 2003 Hei! Velger å poste dette i søppel siden det handler om søppel Saken er den at damen min skal skrive en liten oppgave på skolen om Søppelfyllingen i Rådalen. Og jeg skulle hjelpe henne å finne informasjon, men jeg finner ingenting på nettet, eller så er det jeg som er dårlig å lete.. Så hvis noen har lyst å hjelpe meg å finne informasjon om Søppelfyllingen, resirkuleringsorganiseringen, og allt det de driver med i Rådalen, vær snill å post link her.. Spør i desperasjon.. Quote Share this post Link to post
SnowDOG_ 54 Report post Posted May 19, 2003 vær snill å post link her.. Spør i desperasjon.. Ka får du deg ikke noe hvis du ikke klarer å skaffe info? Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted May 19, 2003 Hehe, joda, men vil no bare hjelpe jeg! Quote Share this post Link to post
lodott 2 Report post Posted May 19, 2003 hum..hva med å dra ut dit? Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted May 20, 2003 De har ikke lov å bruke skoletiden til å reise ut dit, -og jeg kan ikke ta meg fri fra jobben for å reise ut.......... Quote Share this post Link to post
Loomy 52 Report post Posted May 20, 2003 Du kan begynne med å kalle det bosshaugen, ikke søppelfyllingen Quote Share this post Link to post
Rob3rt 0 Report post Posted May 20, 2003 Du kan begynne med å kalle det bosshaugen, ikke søppelfyllingen Ett fett vel? Quote Share this post Link to post
Loomy 52 Report post Posted May 20, 2003 Du kan begynne med å kalle det bosshaugen, ikke søppelfyllingen Ett fett vel? Jo... men syns søppelfyllingen høres så rart ut.. Skal det slutte på -en MÅ det være bosshaugen. Søppelfyllingne går ikke, må i så fall være "søppelfyllinga" Men dette topicet går jo over stokk og stein.. Når det gjelder bosshaugen aner jeg ingenting, bare så det er sagt :-? Quote Share this post Link to post