Gå til innhold

Tidenes beste spill langseringer?


Anbefalte innlegg

I dag kommer/ her det kommet ut sinnsyke spill. dette gjelder blant annet GTA vice city, raven shield, enter the matrix, vietcong og splinter cell.

 

tidligere i år har det også kommet ut bra utgivelser som CM4 og Command and Conquer.

 

Har det noengang vært så mange bra spill utgivelser på så kort tid?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I dag kommer/ her det kommet ut sinnsyke spill. dette gjelder blant annet GTA vice city, raven shield, enter the matrix, vietcong og splinter cell.  

 

tidligere i år har det også kommet ut bra utgivelser som CM4 og Command and Conquer.

 

Har det noengang vært så mange bra spill utgivelser på så kort tid?

 

 

Mulig jeg begynner å bli gammel og kjip, men synes ikke så mange av de nevnte er så store, GTA er rimelig middelmådig, samme med matrix og vietcong, splinter cell er middelmådig pluss, raven shield har jeg ikke spillt. C&C var artigere enn forventet, men fortsatt kun middelmådig pluss.

 

NOLF2 er det siste skikkelig kule spillet jeg kan huske som har kommet ut, men jeg gleder meg mye til Doom3 og HL2 da, så jeg tror det blir et veldig bra år på spillefronten.

 

AtW

Lenke til kommentar
I dag kommer/ her det kommet ut sinnsyke spill. dette gjelder blant annet GTA vice city, raven shield, enter the matrix, vietcong og splinter cell.  

 

tidligere i år har det også kommet ut bra utgivelser som CM4 og Command and Conquer.

 

Har det noengang vært så mange bra spill utgivelser på så kort tid?

 

 

Mulig jeg begynner å bli gammel og kjip, men synes ikke så mange av de nevnte er så store, GTA er rimelig middelmådig, samme med matrix og vietcong, splinter cell er middelmådig pluss, raven shield har jeg ikke spillt. C&C var artigere enn forventet, men fortsatt kun middelmådig pluss.

 

NOLF2 er det siste skikkelig kule spillet jeg kan huske som har kommet ut, men jeg gleder meg mye til Doom3 og HL2 da, så jeg tror det blir et veldig bra år på spillefronten.

 

AtW

 

 

det kommer vel litt ann på hvordan spill man liker også da...

Lenke til kommentar

hmm, det kommer vel en del historie i år, ja... (være det hype-historiske eller virkelig historiske spill)

 

selv gleder jeg meg som en grønn ullsokk til Frozen Throne, som liksom er DET spillet jeg SKAL ha i år... spørs om det kommer til å selge så mye som DoomIII og HL2 osv, men det er nok en del som ser frem til det også...:)

Lenke til kommentar

Anti-as:P skrev :

Vel.. c&c generals kom vel i mars, og vice city i mai. Det er et ganske vidt tidsperspektiv det er snakk om. Men kan vel si at forrige helg var en grei helg, med gta vc, rise of nations og det matrix-wannabe-max.p.

 

Hva i helsike mener du met matrix-wannabe-max payne ?? Express yourself.. Enter The Matrix er UTROLIG originalt og var i utvikling mens Max Payne folka ikke begynte planleggingen engang. Enter The Matrix er en dødstøff opplevelse :yes::woot:

 

Har det på Xbox og PC, men må si det er tøffest på Xbox :yes:

Lenke til kommentar
Hva i helsike mener du met matrix-wannabe-max payne ?? Express yourself.. Enter The Matrix er UTROLIG originalt og var i utvikling mens Max Payne folka ikke begynte planleggingen engang.

 

Sikker på det? Da har de ihvertfall gjort en bedriten jobb, spillet er jo i beste fall middlemådig, og bærer tydelige preg av å være rushet.

 

AtW

Lenke til kommentar
Synes ikke at der var så galt ifjor heller, når Heroes IV kom og fire(?) dager senere kom tony hawks pro skater 3. Og bare en og en halv måned senere kom gta 3.

hrm, små barn - store gleder? :D

 

men jeg skal ikke si noe, for jeg venta leeeenge på Heroes IV jeg også, bare for å bli veldig skuffa... med expansion kunne jeg sikkert liva den opp igjen, men en kamerat har rota bort CDen... :-?

Lenke til kommentar
I dag kommer/ her det kommet ut sinnsyke spill. (...) Har det noengang vært så mange bra spill utgivelser på så kort tid?

Ja. Spillene du nevner er fra sein november til i dag, ca. et halvt år.

 

*Tenke*.

 

Eksempel: November 1998-April 1999:

Half-Life

Thief: The Dark Project

The Legend of Zelda: Ocarina of Time

Grim Fandango

Commandos: Behind Enemy Lines

Aliens vs. Predator

Delta Force

Falcon 4.0

Tomb Raider III: Adventures of Lara Croft

FIFA 99

Everquest

Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia

Silver

SimCity 3000

TOCA 2 Touring Cars

Warzone 2100

Worms Armageddon

 

Kan i hvert fall huske jeg syntes det kom en del gode spill i denne perioden.

 

Tror ikke vi er inne i en unikt god tid for spill. Hver tid, sin sjarm. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...