Gå til innhold

Nå snakker den norsk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært mer forsiktig med å skrive at det ikke er noen grunn til å vente med å oppgradere - har lest at denne oppdateringen også endrer SPL og sperrer for root-mulighet.

Dere anbefaler altså leserne å "nedgradere" uten mulighet for å gå tilbake!

Skrevet

Oki, må innrømme at jeg ikke er helt stabil på mobil-fikling. Derfor håper jeg noen kan hjelpe meg i riktig retning ifm mitt ønske om å installere Modaco's lille fantastiske Hero rom.

Men jeg faller helt ut når de begynner å snakke om wipe, roote, nandroid, recovery og det der... Og radio.zip i tillegg.

Har ikke lyst til å kødde opp telefonen heller.

Noen som har en fin guide for å gjøre dette, på skikkelig noob-nivå? Aldri vært særlig komfortabel i linux-miljø.

Skrevet

Glimrende oppdatering, men det norske språket er elendig. Noe er bare best på engelsk. "Bank for å ringe" ("tap to call") blir bare litt feil for meg. Jeg gikk tilbake til engelsk språk. :-)

Skrevet

Oppgraderingen var helt magisk mener nå jeg, og programmene er raskere å åpne etter min mening. Bare synd at htc synkroniseringen var noe dritt å få i gang! Slet alt for lenge med det der, men gud det var verdt det :D

Skrevet
Glimrende oppdatering, men det norske språket er elendig. Noe er bare best på engelsk. "Bank for å ringe" ("tap to call") blir bare litt feil for meg. Jeg gikk tilbake til engelsk språk. :-)

Men flott var det uansett at den nå kan foreslå f.eks "håper" når man taster "haper" osv. Savnet det i forrige ROM...

Skrevet

Noen som sliter med vekkerklokka etter oppdateringen?

Min har fått hinsides høyt volum, så samboeren holdt på å drepe meg idag tidlig...

Har bedt vekkerklokkevolum følge ringevolum, men selv om ringevolum står på laveste, er vekkerklokka grisehøy.

Noen idé?

Skrevet

jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!!

Skrevet
jeg får ikke sync til å fungere, har prøvd på 3 forskjellige pcer, på den ene fikk jeg en feil når jeg innstalerte sync, på den andre ville den ikke starte å synke noe som helst, når jeg koblet til heron valgte jeg start HTC Sync og det gjorde jeg men på sync ville ikke finne telefonen, hjelp plzz!!!!!

Ta en titt på denne tråden, hadde samme problemer selv (blant andre)

Gir denne oppdateringen norsk tastatur?

Nei, men det kan du selv laste ned. Selv har jeg ikke hatt bruk for det grunnet at stavekontrollen nå fungerer perfekt, slik at man egentlig aldri har behov for å skrive inn æ,ø og å selv.

Skrevet

Herregud så ubrukelig den norske oversettelsen er. Virker som om HTC har brukt freetranslation.com eller noe slikt.

Bortsett fra det er jeg svært positivt overasket over ytelse etc.

• 3 uker senere...
Skrevet

Så dere som har engelske versjoner og oppdaterte fikk ikke norsk tastatur, og må laste ned både ordbok og tastatur selv? Hvordan er det med den norske versjonen? Kommer den med norsk språk, norsk ordbok og norsk tastatur?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...