Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Elendig. Kun fokus på grafikk. Terningkast langt utfor bordet og inn under sofaen!

 

Enig, kunne vært mer 'stjæsj' her. Bra grafikk, men det hele virker så opplagt og du føler at du går på skinner gjennom hvert brett. Det er noen bra kommentarer og vitser ut igjennom spillet, men de er få og det er langt mellom dem.

 

Spill heller Half-Life om igjen (og nå kan du sikkert spille det med maks oppløsning på alt kontra Unreal 2 på minimum/medium grafikk).

Lenke til kommentar

um, dere forstår vel at slike spill, er mer ment som en eneste stor teknologi demo for å vise hva den nye motoren deres kan gjøre?

 

det er reklame for grafikk...plain and simple...akkurat slik Doom 3 kommer til å være (ikke hat meg nå :) ) - det er jo en grunn til at dem ikke har med multiplayer i noen av dem...det er ikke vits :)

 

det er jo ved salg av motoren de tjener mest penger, ikke spillet, skulle jeg tro...

 

så i den forstand så var U2 ganske bra! :p

Lenke til kommentar
um, dere forstår vel at slike spill, er mer ment som en eneste stor teknologi demo for å vise hva den nye motoren deres kan gjøre?

 

det er reklame for grafikk...plain and simple...akkurat slik Doom 3 kommer til å være (ikke hat meg nå :) ) - det er jo en grunn til at dem ikke har med multiplayer i noen av dem...det er ikke vits :)

 

det er jo ved salg av motoren de tjener mest penger, ikke spillet, skulle jeg tro...

 

så i den forstand så var U2 ganske bra! :p

Hater deg ikke...er HELT enig! :yes: Men å lansere et slik produkt blir jo som å lure sukkertøy fra unger....bare ungene ikke vet de har blitt lurt! Nå mistet ikke jeg pengene mine, var heldig nok til å få prøve det hos en kamerat før det, men allikevel :) Har sympati for mine medbrødre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...