Gå til innhold

Slettet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg først så GH spillet, synes jeg det så teit ut. Men så prøvde jeg det å synes det var gøy. Det første spillet jeg kkjøpte meg var World Tour til Wii. Jeg synes serien ødlegger seg selv jeg, ved å gi ut så mange spill. Hvis de hadde gitt det ut som DLC haddde de virka mer profesjonelle. Men de hadde sikkert ikke tjent like mye penger. Jeg mener alle som har xbox har ikke Live. Så jeg tror de gir ut spill som spill fordi de skal tjene mer penger.

 

Men Rock Band virker som et bedre spill i den grad, at man slipper å bytte disk bare fordi man har lyst til å spille en sang.

Lenke til kommentar

Jeg synes at Greatest Hits er et fint spill ettersom jeg kun har kjøpt World Tour fra før av, og får de beste sangene fra spillene før det (mangler bare Sweet child o' mine og Welcome to the jungle) Men ellers er sangutvalget veldig bra! :thumbs:

 

Jeg synes det blir for slitsomt i lengden å nerde guitar hero, men er utrolig gøy å spille til tider og rocke løs!

Lenke til kommentar

Jeg har spilt Guitar Hero siden Guitar Hero 1, og ingenting slår følelsen av å klare Bark At The Moon for første gang på expert!

 

Jeg har blitt MYE bedre siden da, og jeg koser meg enda når jeg spiller. De nyeste spillene har ikke vært så veldig bra, så jeg spiller enda GH3 mest. :)

 

Etter Guitar Hero 3, så har spillene dabbet av, er ikke samme følelsen man spiller med, og det er alt for mange dårlige sanger.

 

For meg går ikke Guitar Hero mot slutten!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...