Gå til innhold

Sapphire Radeon 9700 Atlantis PRO - Lydnivå


Azton

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy f*en for en lyd av GForce FX kortet.. fatter ikke at det går an å leve med et slikt bråk..

 

Sapphire radeon 9700pro er ikke i nærheten av et slikt støynivå..

 

Kortet er relativt stille i forhold til Gainward GForce2 Ti/500 kortet jeg hadde før (som var veldig støyende), og gir bare fra seg en svak (men hørbar) susing.

 

Sapphire radeon 9700pro blir lett overdøvet av støyende HD'er, cpuvifter o.l..

 

Hvis alle komponentene i PC'en din er stille kan du kjøpe en ZM80AHP passiv gpu kjøler.. det skal hvertfall jeg etter jeg har byttet ut WD HD'en min med en Seagate HD..

Lenke til kommentar

Helt syk lyd det var i FX kortet da :o

 

Men 9700 hørtes ikke ut til å støye så veldig mye .. men har også veldig lyst på ultimate edition av 9700 kortet .. 0 lyd hadde vert en fryd for ørene mine :smile: . Men desverre vet jeg ikke om jeg har råd til det :/

Kunne jo alltids spart opp litt da .. tror jeg gjør det jeg :yes:

Lenke til kommentar

Husk at du har mange andre ting som bråker i maskinen din (såframt du ikke har vannkjøling), så det er vel ikke så viktig at det er helt tyst? Jeg har moddet mitt Geforce-kort ved å ta av viften, og stripse på en 60x60mm vifte som går sakte. Funker fint som f.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...