Gå til innhold

Hvordan kan det være mulig å gråte blod?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke helt det samme kanskje, men før blødde jeg mye neseblod, og da kom "bobler" av blod ut av øyenene mine når jeg tettet neseborene.

 

Det er en slaks gang som kobbler nese/luft røret med øyet. Når jeg holder for munn og nesa og presser luft ut så kommer det sildrene ut øyet... men mulig jeg er unormal. Så en video av en som sprutet melk ut av øyet på den måten, selv har jeg aldri turt å prøve det siden jeg er overfølsom på øya.

Lenke til kommentar
Ikke helt det samme kanskje, men før blødde jeg mye neseblod, og da kom "bobler" av blod ut av øyenene mine når jeg tettet neseborene.

 

Det er en slaks gang som kobbler nese/luft røret med øyet. Når jeg holder for munn og nesa og presser luft ut så kommer det sildrene ut øyet... men mulig jeg er unormal. Så en video av en som sprutet melk ut av øyet på den måten, selv har jeg aldri turt å prøve det siden jeg er overfølsom på øya.

du vil få dotter i øra og kanskje skade de før det kommer noe ut av øya. hvertfall for en normal person.

 

men jeg tror ikke det er blod, tror det heller noe annet fancy han gjør, eller så blør han innvendig som sagt før. å gråte blod ville ikke funka særlig bra for da ville jo øynene bli dekket med blod når man blunker og koagulere og størkne på øyet, ikke akkurat digg tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...