Gå til innhold

Gutter som barberer hodet, hvem kler det?


DMN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men hva er egentlig forskjellen på 2mm og 9mm? mye?

 

vurderer å klippe meg noe alà hanekam, bare for å se ossen det ser ut på meg! og hvis jeg ikke liker det så kan jeg bare kutte det helt ned :p

 

Klipp deg til 7-9 mm først, og synes du det ser ganske ille ut, så stopper du og ser deg aldri tilbake igjen. Ser det bra ut, kan du gå videre ned.

 

Det er ikke så mye annet vi kan si enn "maskulint ansikt" som passer. Jeg har feminine ansiktstrekk, og et litt eggeformet ansikt. Resultat = jævlig.

 

Det var uansett godt å teste det, for nå vet jeg at jeg aldri skal barbere det igjen. Det neste på planen er langt hår for min del.

 

Ganske deilig å kunne krysse av stiler, så man slipper å gå rundt og tenke på om man ville sett digg ut med de eller ikke.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Jeg klarer ikke helt å skjønne hva som skal være det bra sjekketrikset?

Det er digg å ta på, i alle fall. ;)

"Hola chicas! Har nylig stussa lokkene, vil du kjenne?"

 

Kan umulig slå feil.

 

 

er heller sånn som når jeg var på byen, par vilt fremmede jenter "få kjenne litt på håret ditt"

Lenke til kommentar
Det var uansett godt å teste det, for nå vet jeg at jeg aldri skal barbere det igjen. Det neste på planen er langt hår for min del.

 

Ganske deilig å kunne krysse av stiler, så man slipper å gå rundt og tenke på om man ville sett digg ut med de eller ikke.

 

Litt OffTopic kan hende, men en god tankegang du er inne på det. Vel verdt å eksperimentere mens du ennå har h¨år. Jeg ble tidlig skallet, slik at jeg hadde to valg: måne eller planert skalle. Siden jeg på det tidspunktet var 26 år ble det barbermaskin, gitt. Min store sorg er at jeg aldri eksperimenterte noe videre med hårstiler og slikt mens jeg ennå hadde mine flotte, mørkeblonde tykke lokker.

 

Det kommer nok an på ansiktstrekkene ja. Jeg er litt usikker hva dere mener med maskuline trekk. Selv har jeg litt Atle Antonsen-trekk. Jeg fant ut at for at det ikke skulle se helt på jordet ut ble jeg nødt til å kompensere med litt skjeggvekst... Det er også noe å ta med i betraktningen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ser det er noen trimmere som har opptil 30mm i lengde. Hvordan vil det se ut? Jeg har lyst å ta håret, men har ikke lyst at det skal være helt superkort, om dere forstår.

 

http://menshair.about.com/od/picturegaller...Matthew-Fox.htm

Hvor langt tror dere det der er?

 

Nå er det lenge siden jeg faktisk har hatt hår nok til å forsøke noe forskjellig, men jeg ville ha tippet på en 9 mm på det bildet der. Igjen, andre som har mer hår å bidra med kan sikkert vite mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...