Gå til innhold

Selge god allround Bærebar, hvor mye?


Anbefalte innlegg

Vurdere og selge min FSC Amilo PA 3553.

 

Er 5mnd gammel og da betalte jeg 8000kr for den. Tatt veldig godt vare på den og har stort sett fått stått i ro koblet til dockingstasjon.

 

Tenkte jeg skulle selge den ilag med Dicota AluCompact som jeg da ikke trenger mere. Kostet meg ca. 1000kr

 

Spesifikkasjoner:

 

15.4 tommer WXGA display with BilliantView technology

ATI Mobility Radeon™ HD 3470 Hybrid X2 graphics (256 MB GDDR2)

Amd ZM80 Amd Turion x2 ultra 64 bit 2,1ghz cpu

4 GB ram

ATI Hybrid CrossFireX™ technology

Opp til 7.1 high-definition audio via S/PDIF

320 GB Harddisk

Blue ray spiller.

WLAN, LAN (10/100/1000)

 

HDMI, VGA, eSATA, USB 2.0, IEEE1394 (FireWire™), ExpressCard, S/PDIF, 15-in-1 card reader

 

Har også sprutsikkert tastatur, og egen quiet fungsjon som demper vifte støy på pcen ved aktivering via knapp på tastaturet og skrur ned litt av ytelsen. For eksempel ved skolearbeid eller surfing som ikke krever så mye kraft.

 

Hva kan jeg forvente og få for den?

Endret av Zx45
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
pcen synker 30% når du starter den, også 1-2% vær mnd så mnus 35-40%. 4800-5200 + noe med tilbehøret. så si 5700 ca.

 

 

Feil. I og med at nytt hardware kommer så hyppig på markedet og prisene på nytt ubrukt hardware av samme type senkes mye etterhvert så går prisene veldig mye ned på det brukte utstyret. er nesten ikke verdt å selge i mange tilfeller.

Lenke til kommentar
pcen synker 30% når du starter den, også 1-2% vær mnd så mnus 35-40%. 4800-5200 + noe med tilbehøret. så si 5700 ca.

Skulle vært enig med deg dersom du tok utgangspunkt i dagens pris.

 

Den koster nå 4500 ny uten BR spiller.

 

Finner ikke den samme pcen til 4500kr. Kilde? Finner bare en type PA 3553 til 5000kr +/- men den har ikke samme prossesor eller skjermkort og uten BR spiller. Som også har mye lavere spesifikasjoner.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...