Gå til innhold

AMD = Best!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, leste nettopp en artikkel om testing utført av parter som har noe å vinne på å vri test resultater en viss vei...

 

det som overrasker mest, er den øke ytelsen på P4 med HT disabla, i forhold til HT enablet...noen andre, "uavhenginge" sider som kan bekrefte?

 

HT har ingen (positiv) effekt med mindre man kjører flere prosesser (programmer) samtidig eller bruker et program som støtter SMP (flere prosessorer).

Lenke til kommentar

De fleste uavhengige sider har kommer til at HyperThreading gjøre maskinene kjappere. Trodde vel også der var derfor Intel introduserte det.

 

AMD har utelatt HT siden en XP 3200+ ikke er kjappere enn en P4 3.0HT og det ville sett litt dumt ut. De[amd] kan godt skrive noe annet men det er BS - enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Det blir litt for useriøst.

1. Intel har hatt den 3ghz'ern ute en god stund nå (lengre en amd sin xp3000 om jeg ikke husker feil)

2. Det er ikke snakk om noen merkbare forskjeller her.

3. Kan ikke dette og ha noe med chipset og minne etc som har blitt brukt og? selv om jeg antar at det er brukt rimelig godt samenlignbare komponenter.

Lenke til kommentar

Uff, amd er absolutt ikke best, heller ikke intel.

 

Har du noen gang lekt kongen av Haugen? Man er som regel på toppen og gliser stort, plutselig dukker det opp en liten pjokk som er raskere og sluere enn deg og dunker deg ned bakfra...

 

Man har tronen en stund, inntil noen tar den fra deg.

Lenke til kommentar

Det virker jo ikke til å stole på de der resultatene...jeg mener...det er jo lagt ut på AMD sine sider! seff skrøyter de av sine egne CPU'er der! Utifra andre tester jeg har sett så er det ganske likt mellom begge CPU merkene...uansett, jeg holder meg foreløpig til P4...det er jo heller ikke rart(hvis de resultatene stemmer da)at xp3200+ ligger på første plass! hadde de testa en P4 3.2GHz 800Mhz FSB hadde den helt sikkert hvert like god :yes:

Lenke til kommentar
Uff, amd er absolutt ikke best, heller ikke intel.

 

Har du noen gang lekt kongen av Haugen? Man er som regel på toppen og gliser stort, plutselig dukker det opp en liten pjokk som er raskere og sluere enn deg og dunker deg ned bakfra...

 

Man har tronen en stund, inntil noen tar den fra deg.

 

Via er den slue lille guttefaen som kommer og dytter ned Intel og AMD fra haugen !! Før man vet ordet av det så lanserer Via sin "C4" med eksplosiv ytelse som blåser vekk både Intel og AMD :lol::lol:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...