Gå til innhold

Test: Microsoft Wireless Mobile Mouse 6000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ganske interessant å se at Microsoft i høst utgir hardware produkter av kvalitet og stil. Har herved bestilt et sett Wireless Desktop 3000.

 

Logitech har ikke imponert meg iår, de burde passe seg litt så de ikke begynner å henge etter konkurrentene.

 

Jeg synes egentlig MS jevnt over leverer god kvalitet på hardwaren, hadde en intellimouse explorer jeg måtte bytte nå, har vart i nesten 10 år!. Men logitech har mer spennde produkter, gikk for en M500 bla pga frittrullende scroll (de trådløse produktene til logitech er artige, men mange av de har jo masse problemer med lagg o.l.=

 

AtW

Lenke til kommentar
Enig med AtW. Jeg er også veldig fornøyd med mine produkter fra MS. Dette gjelder bla ett multidmedia keyboard, 4stk sidewinder mus ++

 

Har god erfaring med det meste jeg og bortsett fra Blutrack musene deres. kutter helt ut når avstand >2m, en må også ha free line og sigth. mellom mottager og musa.

 

Eneste gleden jeg fikk var å få den levert som leirdue på skytebanen her om dan :D

Endret av Bofur
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...