Gå til innhold

hva ellers ny pc..


Anbefalte innlegg

Hva kan jeg kutte ned på her eller bytte ut:

 

 

Thermaltake V2000A Xaser III, Alu w. Window

Antec Trueblue 480PEC 480W ATX (AMD&P4 OK)

Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A S-ATA nForce2-SPP/MCP-T2 - ATX,1394, SATA KIT.

xp2500

Thermaltake Aquarius

Corsair twinx1024 pc3200

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, DVI, TV-Out

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA S-ATA/150, 8MB cache

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA S-ATA/150, 8MB cache

Plextor CD-brenner IDE 52x/32x/52x Intern Retail Plexwriter

Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray Bulk (DVD-120)

Logitech Internet Navigator Keyboard SE

mx300

samsung 172t

 

Skal ha en veldig rask pc som kan brukes til det meste.... Må ha LCD, samsung 172t gir meg ORGASME.. nesten isåffall...ingen dvd-brenner....de er ikke raske nok enda synes jeg.. abit,corsair og vannkjøling fordi jeg vil ha muligheten til å overklokke den vennlige xp2500..og amd er min type merke... SATA og mye minne fordi jeg trenger stabilitet når det går hardt for seg...og plassen er kanskje en tanke mye...tenkte 80giggene fra Sgate kanskje...sparer noe der.. nyeste grafikkort fordi VIL HA det...KONGE PÅ HAUGEN! mx300 eller mx500... logitech skuffer ikke meg nei... pioneer og plextor..navnene sier seg selv... thermaltake sitt kabinett...er tøft..kanskje for tøft... har det som trengs og noe som ikke trengs.. men men.. antec 480 trublue..den lyser fint den, og er stille og STARK!!

PS! har ikke troa på twinmos winbond og overklokking! bevis motsatt please, må få ned prisen her!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det egenlig du lurer på? Du vil få ned prisen, men det er jo en del der du sier er udiskutable. Så vidt jeg ser er det vi kan senke på

-brenneren

-DVD spilleren

-PSU

Resten virker det som du har bestemt deg for. Om du vil få ned prisen så må du faktisk kutte. Sorry, men thats life. Du kan greit kutte ned på diskene om du ønsker det. Du kan også kjøpe en seinere brenner, mellom 48 og 52 er det sekkunder det går på. Også mellom 42 og 52 er det minnimal forskjell. Grunnen er at det bare er på en liten brøkdel av cd en at den kommer opp i full speed, på resten av den kjører den saktere.

Lenke til kommentar
Også mellom 42 og 52 er det minnimal forskjell. Grunnen er at det bare er på en liten brøkdel av cd en at den kommer opp i full speed, på resten av den kjører den saktere.

Riktig, cd brenner på 40x er mer enn bra nok. Men de er vel ikke lette å få tak i nå? Eller er de det.

Eg har fremdeles min gode og gamle plextor 12x scsi, har tid og vente eg :lol:

Lenke til kommentar
Også mellom 42 og 52 er det minnimal forskjell. Grunnen er at det bare er på en liten brøkdel av cd en at den kommer opp i full speed, på resten av den kjører den saktere.

Riktig, cd brenner på 40x er mer enn bra nok. Men de er vel ikke lette å få tak i nå? Eller er de det.

Eg har fremdeles min gode og gamle plextor 12x scsi, har tid og vente eg :lol:

Nja, den finner en del om man søker på 40x på prisguiden. Hvor mange av de de faktisk har inne vet jeg ikke. Har foresten bare en ødelag 4x :roll:

Er en mekanisk feil, så skal få pappa til å se på den.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan få alt dette til en bedre pris? Har lagt sammen priser fra databutikken og amraam og kom på ca 24000 :shrug:

Og hvordan er det med tilbud når man bestiller alt man trenger til en hel pc hos en webshop? Eller er det billigst å kjøpe hver komponent fra der den fins billigst...kan bli mange webshoper å handle fra det :shrug: ?

Lenke til kommentar

Noen siste ting til jeg pønsker på! Hvor langt kan jeg klokke denne maskina hvis den blir noe ut av? f.eks xp3000 400fsb ytelse?? eller kanskje ikke :(

Og hva med vannkjølingsettet jeg har satt opp, er det noe tess...noen somm har et alternativ som yter bedre til lignende pris eller bedre kanskje :D

Lenke til kommentar

Har forandret oppsettet litt, hva nå:

 

 

Thermaltake V2000A Xaser III, Alu w. Window

Chieftec CT-L-D-BL dual-CCFL Blue

Antec Trueblue 480PEC 480W ATX (AMD&P4 OK)

Abit NF7-S V2.0 Hovedkort Socket A S-ATA nForce2-SPP/MCP-T2 - ATX,1394, SATA KIT.

xp2500

Asetek WaterChill KT03-L20 cooling kit

2x - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond Minne 184-P

2x - Thermaltake A1414 DDR copper heat-spreader

Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB AGP, DVI, TV-Out

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA S-ATA/150, 8MB cache

Seagate Barracuda 7200.7 120GB S-ATA S-ATA/150, 8MB cache

Plextor CD-brenner IDE 48x/24x/48x Intern Bulk Plexwriter

Pioneer DVD-spiller IDE 16x/40x Tray Bulk (DVD-120)

Logitech Internet Navigator Keyboard SE

mx500

samsung 172t

KOSS R50B Gamingheadset

 

ca. 23K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...