Gå til innhold

TEST: MPIO FD100


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joa... men liker mer i retninga av hardware......

 

Det er ingen ting som sier at man ikke kan teste både datautstyr og MP3-spillere i hopetall. Mange MP3-tester betyr ikke færre vanlige Hardware-tester. XP3200+ kommer f.eks. i morgen (håper den blir ferdig innen det), S-ATA vs P-ATA er på vei, og det samme er en test av WD Raptor. Så du kan slappe av, vi dropper ikke rene datatester selv om vi også har en del MP3-tester :)

Lenke til kommentar

var litt sånn sjåvinistisk sagt ja, men eg vil helst ikke være det.

Håpte på å kunne si noe som tidligere ville blitt kalt sjåvinistisk, men som no kunne bli tolket som en spøk.

 

Hun høres ut som et av mannskapet i hardware.no i måten hun skriver på

 

Så har hun det samme saftige smilet som Håvard Røste, stilig.

Lenke til kommentar
var litt sånn sjåvinistisk sagt ja, men eg vil helst ikke være det.  

Håpte på å kunne si noe som tidligere ville blitt kalt sjåvinistisk, men som no kunne bli tolket som en spøk.  

 

Hun høres ut som et av mannskapet i hardware.no i måten hun skriver på

 

Så har hun det samme saftige smilet som Håvard Røste, stilig.

 

Kanskje like greit å holde de sjåvinistiske kommentarene for seg selv, eller hva? Skal du prate sex kan du gå på IRC eller noe.

 

Ellers blir jeg nesten litt oppgitt over måten diskusjoene i etterkant av artiklene hennes ofte går rundt hennes kjønn. Det er en uting.

Lenke til kommentar
Mener det er på høy tid å vurdere litt nøyere når man gir + for mulighet for ekstra minnekort. Når man kun har smartmedia med en max på 128 MB så vet jeg ikke om det er så stort pluss tross alt.

 

For mange som har SM kort fra før av vil nok dette være et lite pluss, derfor greit å ha med på listen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...