Gå til innhold

Forhåndsbestille Windows 7, hvor?


Anbefalte innlegg

Glad jeg får gratis tilgang til W7 uten dette stresset.

 

Finnes jo en haug med folk jo som får det lovlig gratis på en elller annen måte, om det er enten via jobb/skole osv. Er ikke stress, bare diskusjon om man må betale toll for pakker sendt som gave fra amazon:)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

svar fra Amazon:

 

Please note that when an order is marked to be sent as a gift, our gift packages are sent with a packing slip which only includes all of the titles in the order. We include this information so that the recipient can verify that all of the items are properly included.

 

However, we always pack this invoice in an envelope stating clearly that the recipient should not open this envelope until after unwrapping their package. We believe that this system should work well with any gift orders, and hope our packing methods won't spoil any surprises.

 

There's no need to worry about the recipient finding out how much you have spent on them - the price of the item you have bought is not disclosed on the invoice.

 

If you should need a copy of an invoice at any other time, please let us know and we'll be happy to send or fax you a copy of the invoice. To contact us, please visit our Help Desk at the following URL and click on the "E-mail Us" link:

 

Prisen er med andre ord ikke nevnt i pakken engang, da skal tollen få et solid problem.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Var jo veldig hyggelig nytt, og da ble det jo plutselig veldig billig å bestille fra Amazon. Glad jeg kansellerte hos MS da. Ca 1450 for full versjon av Ultimate er ikke en upris.

Da Vista kom betalte jeg vel $238 for oppgraderingsversjonen av Ultimate + at jeg da fikk to billige Home Premium utgaver. ($50 for to).

Lenke til kommentar

hmm.. ikke dårlig dette, 640 kr for Win 7 home prem + frakt og kanskje moms. Skal bestillest så snart jeg får lønning.

 

edit:

Er kreditkort eneste betalings mulighet eller kan jeg velge COD? litt redd for at tilbudet ikke skal vare så alt for lenge :) er noe nesten for godt til å være sant når det koster like mye/lite som enkelte spill.

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Prisen er med andre ord ikke nevnt i pakken engang, da skal tollen få et solid problem.

 

Vel tollen kan kreve at du skal dokumentere varens verdi så er heller du må slite med dette :)

 

Som sagt så har både jeg prøvd dette og god del andre prøvd dette når det har kommet til litt større ordre hos amazon, og det har ikke funket.

 

Men er vel verdt et forsøk, det eneste en risikere er å vente et par dager ekstra når en må sende inn dokumentasjon for kjøpet

Lenke til kommentar
Vel kan jo hende at det har blitt bedre i det siste, er jo et par år siden jeg prøvde dette sist, hmm kanskje bestille med giftwrap jeg også da :)

 

Var ikke noe problem å gå inn å endre dette etter jeg hadde bestilt. Var bare å legge til gift wrap, og vips så var det i orden. Har vel med at betalingen ikke blir belastet før pakken sendes tenker jeg.

Lenke til kommentar
hmm.. er Windows 7 en del av den "drøssen" ? Stiller meg litt skeptisk, virker liksomt at det er litt for godt til å være sant.

 

Vel du kan bare være skeptisk, men for min egen del tok det ca et døgn fra jeg registrerte meg til jeg fikk en epost ifra MSDNAA med brukernavn og passord.

Så nå kan jeg laste ned Windows 7 gratis.

Det er en meget bra handel for kun $19 spør du meg, men det er nå bare meg da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...