Gå til innhold

psdata og asus A7N8X DELUX/GD


Anbefalte innlegg

jeg bestillte ett hovedkort av typen asus A7N8X DELUX/GD fra psdata, men når jeg så på ordrer på min side stod det ingen ordre registrert, det gjør det enda, jeg sendte mail til dem og spurte om ordren var registrert, og om de sendte ut en rambrikken jeg hadde bestillt samme dag de fikk den på lager, svaret jeg fikk da var at de fikk inn rambrikken dagen etter, altså INGEN svar på mine spm, jeg sendte mail enda en gang, da fikk jeg svar, måtte sende dem 2 ganger.

dagen etter ville jeg vite pakkenummeret, sendte mail om det, fikk ikke svar, sendte en til, fikk beskjed om at det kom så snart pakken er sendt.

jeg ventet i 2 dager, pakken kom, jeg pakket den opp, satte den i toweret og koblet til, slo den på, og ikke noe bilde kom, testet andre skjermkort og skjermer, men fortsatt ikke noe bilde, de hadde sendt meg ett defekt hovedkort :x

elendig service på psdata.

skal sende inn hovedkortet i dag, hvis jeg ikke får får ett nytt tilbake ganske snart så mister de en god og fast kunde :grumpy:

vil anbefalle å ikke handle fra psdata :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg bestillte ett hovedkort av typen asus A7N8X DELUX/GD fra psdata, men når jeg så på ordrer på min side stod det ingen ordre registrert, det gjør det enda, jeg sendte mail til dem og spurte om ordren var registrert, og om de sendte ut en rambrikken jeg hadde bestillt samme dag de fikk den på lager, svaret jeg fikk da var at de fikk inn rambrikken dagen etter, altså INGEN svar på mine spm, jeg sendte mail enda en gang, da fikk jeg svar, måtte sende dem 2 ganger.

dagen etter ville jeg vite pakkenummeret, sendte mail om det, fikk ikke svar, sendte en til, fikk beskjed om at det kom så snart pakken er sendt.

jeg ventet i 2 dager, pakken kom, jeg pakket den opp, satte den i toweret og koblet til, slo den på, og ikke noe bilde kom, testet andre skjermkort og skjermer, men fortsatt ikke noe bilde, de hadde sendt meg ett defekt hovedkort :x

elendig service på psdata.

skal sende inn hovedkortet i dag, hvis jeg ikke får får ett nytt tilbake ganske snart så mister de en god og fast kunde :grumpy:

vil anbefalle å ikke handle fra psdata :yes:

 

Det var vel ganske sterk bare fordi du har fått et defekt kort, er kortet defekt er det ikke psdata sin feil de sjekker jo ikke alle kortene, når det gjelder prob med mail kan dette skyldes ommleggingen de har holdt på med. Vil foreslå at du ringer supporten deres og forklarer hele saken så er jeg temmelig sikker på at dette ordner seg, har selv hatt flere returer uten prob. Så å fraråde noen fra å handle fordi du har vert uheldig en gang synest jeg var litt drøyt,spesielt når du gir inntrykk av å ha vert fast kunde der lenge og dermed må ha vert fornøyd med dem.

Lenke til kommentar

at hk er ødelagt er vel ikke deres feil, men de kan da svare på mailene, og lese HELE mailen, ikke bare de 2 første linjene, :o som det ser ut som om de gjør, har vært fornøyd med psdata helt til nå :) , har bestillt masse derifra, men jeg liker ikke servicen deres, jeg har sendt en mail med beskrivelse av feilen, men ikke noe svar fra dem, gidder ikke skrive en mail til. :grumpy:

 

noen som har erfaringer fra tidligere returer, og hvor lang tid dette kan ta, :shrug: må ha en pc som funker...

Lenke til kommentar
at hk er ødelagt er vel ikke deres feil, men de kan da svare på mailene, og lese HELE mailen, ikke bare de 2 første linjene, :o  som det ser ut som om de gjør, har vært fornøyd med psdata helt til nå :) , har bestillt masse derifra, men jeg liker ikke servicen deres, jeg har sendt en mail med beskrivelse av feilen, men ikke noe svar fra dem, gidder ikke skrive en mail til. :grumpy:  

 

noen som har erfaringer fra tidligere returer, og hvor lang tid dette kan ta, :shrug:  må ha en pc som funker...

 

Som sakt tidligere er det oppstått en komunikasjonssvikt bør du ta en tlf til deres serviceavd tlf nr 37253750 så er jeg sikker på at du får dette ordnet, de returer jeg har hatt har gått meget raskt aldr mer enn 2-3 dagers behtid+posten. har det vert noe som hastet har jeg forhåndsretur noe som vil si at varen er hos meg dagen etter at jeg har reklamert.

Lenke til kommentar
forhåndsretur sier du, det høres bra ut, åssen fuker det, og ja, det haster med å få nytt hk, er avhengig av å ha en pc som funker

 

Vel du får nok ikke forhåndsretur, da dette er forbeholdt de som er firmaregistrert,dette gjelder alle webshopper, men ring dem det er det sikreste.

Lenke til kommentar
Vel du får nok ikke forhåndsretur, da dette er forbeholdt de som er firmaregistrert,dette gjelder alle webshopper, men ring dem det er det sikreste.

 

skal ringe dem i dag ja, før jeg sender det, har forresten sendt enda en mail, enten vil de ikke svare meg, eller så er de utrolig treige i dag :shrug:

fint at andre har positive erfaringer fra returer, har hørt en del "skrekkhistorier" om at det tar flere uker å få det tilbake :o , skulle helst hatt ett nytt hk som funker i dag, men det er vel ikke mulig...

Lenke til kommentar
Har du prøvd å resette biosen? Asushovedkort vil ikke starte opp hvis multiplieren ikke stemmer overens med cpuen. Bruk bruksanvisningen og gjør det som trengs for å resette biosen så skal du se at du får bilde igjen.

 

*resette biosen så skal du se at du får bilde igjen. *

 

har ikke vært noe bilde, og jeg har resatt biosen, og multiplieren bør komme opp automatisk på nye hk

Lenke til kommentar
<snip>

skal sende inn hovedkortet i dag, hvis jeg ikke får får ett nytt tilbake ganske snart så mister de en god og fast kunde :grumpy:  

vil anbefalle å ikke handle fra psdata :yes:

 

God og fast kunde ? Slike du skriver virker det som om det er første gang du handler der.

 

Jeg har hatt retursaker hos PS Data tidligere og har da alltid fått rask behandling, dog kan den være litt lite informativ.

 

Har nettopp hatt et hovedkort inne hos dem nå som var 1,5 år gammelt som ikke virket mer. De brukte da nesten 2 uker på å sende nytt, når jeg var i kontakt med dem virket det som de hadde veldig mye å gjøre nå, men jeg fikk et nytt kort av samme type (tipper det har noe med at det tok så lang tid - regner ikke med at de hadde samme kort på lager)

Lenke til kommentar

 

God og fast kunde ? Slike du skriver virker det som om det er første gang du handler der.

quote]

 

 

har vel bestillt varer for minst 20k (kanskje 25k??) siden august, vet ikke jeg, men jeg tror kanskje jeg er en god kunde, men jeg har aldrig fått en feilvare.

Lenke til kommentar
har sendt 3 mail til psdata om jeg kan få returnummer, men neida, ikke noe svar, de burde være flinkere til å svare når noen sender mail, skal ringe dem når jeg kommer hjem i dag, kanskje jeg får svar da...

 

Pussig sendte selv en mail i dag ca 10 minutter etterpå fikk jeg svar.

Lenke til kommentar

jeg har også hatt noen problemer med psdata.no

hadde en defekt hd som ble sent inn, skrev med hva som var feilen og alt som skulle fylles ut.. leste at på siden deres stod det at behandligstiden var max 14 dager. så det gikk 14 dager, ingen mail eller hd var kommen. sendte en mail, ingen svar.. sente så enda en mail etter 21 dager, ingen svar.. eg sente så 2 mail'er pr uke helt det var gått 6 uker.. den 7 uken sente de en og sa at hd var på tur.. ingen unsykldning av at de ikke hadde svart på mail eller sent hd etter max 14 dager.. slik at de brukte hele 49 dager på å behandle en enkel hd som ikke ville starte opp. det kan jo ikke være så mye arbeid. og dette var i vår..

så eg vil heller ikke anbefale noen å handle på psdata, servicen deres er elendige..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...