Gå til innhold

Reisebrev fra E3 2003 - del 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trodde at gutta skulle skrive om E-3 messen.

ser jo mere ut som et reisebrev

lettere og få innformasjon fra messen på andre sider.

ikke for og være negativ,men det er vel spillene vi er inntresert i.

Du har helt rett. Dette er et reisebrev. Derav tittelen reisebrev. Fantastisk hva? Hvis du vil vite mer om E3, skriv http://www.gamer.no i adressefeltet i nettleseren din. Les forøvrig også første avsnitt i reisebrevene, der går det tydelig frem at dette er en bonus i tillegg til alle de andre artiklene (20 hver dag så langt denne uken).
Lenke til kommentar
trodde at gutta skulle skrive om E-3 messen.

ser jo mere ut som et reisebrev

lettere og få innformasjon fra messen på andre sider.

ikke for og være negativ,men det er vel spillene vi er inntresert i.

 

Ehm..Les litt bedre neste gang.

 

Gamer.no har i år sendt de to medarbeiderne Erling Ellingsen og Kjetil åkvik Gogstad til Los Angeles for å dekke den store spillmessen E3. I løpet av uken de er i USA vil de holde oss oppdatert med det nyeste av nye fra spillverdenen. Gamer.no har fått ordnet mange spennende avtaler og vil gi dere lesere en mengde saftige artikler i ukene som kommer. Som en liten ekstra bonus vil de prøve å skrive daglige reisebrev om selve turen og spe litt på med nyheter de ikke får plass til i andre artikler. Både Erling og Kjetil skriver disse reisebrevene, selv om bare en av dem går frem som forfatter.

 

Edit: Slått av Tor-Steinar :)

Lenke til kommentar
trodde at gutta skulle skrive om E-3 messen.

ser jo mere ut som et reisebrev

lettere og få innformasjon fra messen på andre sider.

ikke for og være negativ,men det er vel spillene vi er inntresert i.

 

Det er som Tor-Steinar sier kun en bonus. Jeg toer paastaa at vi har bedre dekning av E3 enn de fleste andre saa langt. Vi har lagt ut ekstreme mengder artikler, og enda er det bare tidlig paa morgenen dag 2. Jeg har akkurat kommet fra en visning av Half Life 2 og Erling er avgaarde og ser paa godsaker hos EA naa. :)

 

Nytt reisebrev kommer ogsaa i loepet av nattet. Gled eder!

Lenke til kommentar

Synes reisebrevene er et bra påfunn, og støtter gamer.no! Dette er for oss som ikke kan få nok å lese om E3 :D

 

Bra dekning av Gamer.no! Viser seriøs holdning over en så viktig begivenhet som dette for alle verdens gamere! :woot:

 

 

 

eg har akkurat kommet fra en visning av Half Life 2 og Erling er avgaarde og ser paa godsaker hos EA naa.  

 

NICE! HL2 ! Gleder meg til dere rapporterer fra det :D :D :D

Lenke til kommentar
trodde at gutta skulle skrive om E-3 messen.

ser jo mere ut som et reisebrev

lettere og få innformasjon fra messen på andre sider.

ikke for og være negativ,men det er vel spillene vi er inntresert i.

 

Det er som Tor-Steinar sier kun en bonus. Jeg toer paastaa at vi har bedre dekning av E3 enn de fleste andre saa langt. Vi har lagt ut ekstreme mengder artikler, og enda er det bare tidlig paa morgenen dag 2. Jeg har akkurat kommet fra en visning av Half Life 2 og Erling er avgaarde og ser paa godsaker hos EA naa. :)

 

Nytt reisebrev kommer ogsaa i loepet av nattet. Gled eder!

EA har ikke godsaker :-? de har et par akseptable spill som ikke ødelegges av hundrevis av småfeil, f.eks. lord of the rings

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...