Gå til innhold

Roccat Valo- Erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har vært i kontakt med Roccat. De innrømmer feil, men har ingen løsning på problemene. Jeg sa de like gjerne kunne kaste alle tastaturene så lenge det ikke er mulig å fikse problemene. Dette er ikke noe man betaler 1000 spenn for. Ikke fått svar ennå på den siste e-mailen merkelig nok :p Var rimelig forbanna. Tastaturet er dog for lengst sendt inn til Netshop på angreretten.

 

Ufattelig at det er mulig med så dårlig kvalitetskontroll, og ikke minst med tanke på at tastaturet har vært ute i Tyskland en stund allerede. Merkelige saker.

 

Holder meg til Logitech heretter, de har aldri svikta meg og det er rundt 10 år siden jeg begynte å kjøpe produkter fra dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dårlig av Roccat! De har vel snart holdt igjen dette keyboardet i et helt år for og forbedre den til spillerne. Men de bare fucker alt, og lager et elendig produkt.

 

Kanskje ikke rart at jeg liker min G5 mus bedre enn Kone musa. Er bare noe med G5 som er bedre. Logitech er nå på topp etter min mening! :new_woot:

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Jeg kan bare bekrefe at Roccat Valo tastaturet er helt ubrukelig og at Roccat sin support kun har en løsning på problemet. Trekk ut USB pluggen.Erfaringsvis så må dette gjøres hvert femte minutt hvis du har lyst til å skrive en hel settning uten å bli gal!

Tastaturet har det også med å slå seg selv av og å plutselig lage de merkeligste lyder hvis du ha koblet høyttallerene eller hodetelefonene via tastaturet.

Mitt tastatur leveres til digtalimpuls i morgen.

Endret av wotg
Lenke til kommentar
Jeg kan bare bekrefe at Roccat Valo tastaturet er helt ubrukelig og at Roccat sin support kun har en løsning på problemet. Trekk ut USB pluggen.Erfaringsvis så må dette gjøres hvert femte minutt hvis du har lyst til å skrive en hel settning uten å bli gal!

Tastaturet har det også med å slå seg selv av og å plutselig lage de merkeligste lyder hvis du ha koblet høyttallerene eller hodetelefonene via tastaturet.

Mitt tastatur leveres til digtalimpuls i morgen.

 

haha... så de ba deg også om å bare slå det av hvis du hadde problemer? Fantastisk!

Lenke til kommentar
Dårlig av Roccat! De har vel snart holdt igjen dette keyboardet i et helt år for og forbedre den til spillerne. Men de bare fucker alt, og lager et elendig produkt.

 

Kanskje ikke rart at jeg liker min G5 mus bedre enn Kone musa. Er bare noe med G5 som er bedre. Logitech er nå på topp etter min mening! :new_woot:

 

Dette virker noe skuffende, ja. Merkelig, egentlig, siden de har andre produkter som er helt konge. Har selv kjøpt Kone og Kave, og er imponert over kvaliteten på disse. Vel, G15 tastaturet får nok leve en stund til, ihvertfall inntil det kommer en ny versjon av Valo :)

Lenke til kommentar
Da var angreretten min godkjent hos NetShop. Ønsker de lykke til med å selge denne dritten videre.

 

Må være jævlig å være butikk og sitte med ett slikt parti av noe som skulle være ett lovende tastatur...

 

Ser komplett.no har slengt ut Kone på tilbud nå, 15% avslag eller noe sånn.

Lenke til kommentar

Ja, hadde jeg vært butikksjef hadde jeg krevd pengene igjen fra Roccat og kvitta meg med skiten kjappere enn kjappest. Kan jo være at Komplett har ett annet parti med forbedringer, men jeg har mine tvil siden Roccat support sier at ingen feil er rettet så langt.

 

Har forresten fått meg G13 nå så har nok av macros (i tillegg til at jeg har G15 fra før) og er kjempefornøyd. Locitech svikter aldri og leverer kvalitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...