Gå til innhold

Har man lov å bruke så lang tid man vil i butikken?


Oldheim

Anbefalte innlegg

Jeg er en sånn person som alltid må loke rundt leeeenge og bestemme AKKURAT de perfekte tingene jeg har lyst på når jeg er i butikker. Noen ganger blir de ansatte irriterte og begynner å bitche, så jeg lurer på om det er noen regel for hvor lang tid man kan bruke i butikken, når man uansett har tenkt å kjøpe noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ble en gang kastet ut av en kiosk, sto og så i filmhyllene deres en stund mens jeg ventet på bussen til sentrum, kanskje et kvarter.

 

Seriøst? Kan du virkelig gjøre det?

Eller det er vel deres private eiendom, så de kan vel kanskje gjøre som de vil?

Jaja, fortsatt ikke bra på basisen av å ikke ville miste kunder

 

Jeg loker egentlig bare rundt lenge i dagligvarebutikker. Er vanskelig å velge den perfekte snacken ... om man skal ha fyrstekaker eller eplekaker ... vanskelige valg :S

Lenke til kommentar
Jeg ble en gang kastet ut av en kiosk, sto og så i filmhyllene deres en stund mens jeg ventet på bussen til sentrum, kanskje et kvarter.

 

Seriøst? Kan du virkelig gjøre det?

Eller det er vel deres private eiendom, så de kan vel kanskje gjøre som de vil?

Jaja, fortsatt ikke bra på basisen av å ikke ville miste kunder

 

 

Kjerringa i kassa ba meg gå ut hvis jeg ikke skulle ha noe - jeg forstyrret jo trossalt de andre kundene. Jeg var rundt 10 år og den eneste kunden der inne for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Kan se at noen ansatte jager ut folk som henger i butikken i tre kvarter uten å kjøpe noe, ser for meg på klesbutikker å slik er det ganske mange som stjeler. Det er selvfølgelig ikke ålreit å jage ut noen som titter på varer eller bruker lang tid på å bestemme seg, men på en måte er det også forståelig.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...