tigerdip 6 Report post Posted May 14, 2003 Når jeg høyreklikker på desktop prøver explorer.exe å få gå på nett. Noen som vet hvordan jeg kan få slått av denne funksjonen i xp pro ? Den bremser oppgavene mine og irriterer meg veldig Quote Share this post Link to post
Hårek 2216 Report post Posted May 14, 2003 Kan det være at du har en Web side på desktopen? Display properties - Desktop - Customize - Web. Ta vekk haken. Quote Share this post Link to post
tigerdip 6 Report post Posted May 14, 2003 Det var det ikke, alle de hakene hadde jeg fjernet fra før. Men takk for tipset Quote Share this post Link to post
[email protected] 0 Report post Posted May 20, 2003 Installèr en brannmur, der kan du bestemme hvem som skal få lov til å prate med Mr Internett! For eksempel Norton, funker som ugress! MvhA Quote Share this post Link to post
tigerdip 6 Report post Posted May 20, 2003 Brannmur har jeg, den har jeg for lengst satt til å blokkere umotiverte handlinger fra M$-produkter. Problemet er forsinkelsen som oppstår når explorer vil på nett og brannmuren nekter den å nå ut. Quote Share this post Link to post