Gå til innhold

Nettbutikk for longboard, og litt andre spørsmål


edahl

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter en nettbutikk for longboard med godt utvalg av Loaded, Original, og gjerne Longboard Larry-brett. Den bør helst ha lav shipping til Norge, men i alle fall ikke norske brettpriser! Jeg setter også pris på alle slags tips ifhld til hvilke brett som er morsomme og hva de passer til etc. Selv har jeg et Rivierabrett med Paris 180-trøkkere og 70mm 85a-hjul. Iofs. et kult brett, men er veldig hardt. Noen som vet om en plate som kan passe til det setupet?

mvh

edahl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med USPS priority mail international blir fraktprisen til Norge stort sett lik overalt, men gode nettbutikker er longboardskater.com, daddiesboardshop.com og stokedskateboards.com. Sistnevnte får visst inn Original snart, men siden er nede for øyeblikket. Ellers vet jeg ikke hvor man får tak i Original, utenom på originalskateboards.com.

 

Paris 180 og 70mm hjul kan brukes til de fleste brett, i hvert fall over 38".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

jeg har hatt veldig gode erfaringer med daddiesboardshop.com ... Stort utvalg av forskellige merker trøkker, hjul osv.

 

Jeg kjører med trøkker på 150, hjul på 70mm, 78a og et brett med veldig flex i. Ulemper her er at du ikke får kjørt spesielt fort før flexen kan bli litt plagsom, og at om du veier litt mer enn hva jeg gjør, så vil fortauskanter bli et lite problem :/

 

Er ikke helt inne i flex skalaen... Kan noen gi meg en innføring i den? Jeg så Micachu snakket om 38". Er det mykt eller stivt?

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...