Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2 - Fakta, videoer og diskusjon.

Gjest Slettet-uVTr2vDm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har 25 friendslimit her. Men det er ein Glitch, 5 friends er konstant offline og det er random kven som blir konstant offline etter reloging

Endret av Tj-nome
Skrevet

Jeg begynner å game litt nå.. Bare å joine..

Kaller meg "HansiFansi" ;)

Jeg joiner. Jeg adder deg straxx. "Timster" er mitt

Skrevet

Tviler på om halvparten av de jeg sendte kommer fram :ermm:

Hvordan vet man om de kommer fram? Virket ikke som det sjedde noe da jeg prøvde.

Hvilken server er det det spilles på nå?

Skrevet

Du får ikke full ammo av ammoboksene heller med en gang. Vanlig ammo går raskt, men granater/raketter/C4 tar lengre tid å få fullt av...

Det visste jeg heller ikke. Har alltid irritert meg over at jeg bare får vanlig ammo av de boksene. Dæven, jeg elsker denne tråden <3

Skrevet

Så ikke at noen av dere var online, jeg. Køddespill.

Og nå klikka jeg i vinkel etter å ha blitt snipet åtte ganger i løpet av samme runde. Hater sniping så intenst og inderlig at jeg bare må gå ut av spille for å ikke slå i stykker møblementet her.

Skrevet

Så ikke at noen av dere var online, jeg. Køddespill.

Og nå klikka jeg i vinkel etter å ha blitt snipet åtte ganger i løpet av samme runde. Hater sniping så intenst og inderlig at jeg bare må gå ut av spille for å ikke slå i stykker møblementet her.

Ja fy f. M95 sniperen er helt forferdelig og samme med de som gjemmer seg oppi granskauen mens de skyter. Blir ekstremt frustrert :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...