Gå til innhold

Torrent program med Vista 64 bits


kwb2

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har et problem med min nye pc og at den får blå skjerm, eller rett og slett slår seg av etter at torrent program har kjørt i noen minutter. Har forsøkt med to forskjellige programmer, og samme utfall på begge. Det kjøres 64 bits versjon av vista, og jeg har kommet over noen tråder ute på nettet hvor folk har lignende problemer, med nettopp 64 bits vista. Har en laptop med 32 bits versjon, hvor problemet ikke er det samme. Er det noen som vet råd? Er semi grei pc-bruker - men ikke mer enn det. Takker for alle evt svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har fått det svaret før også. Og det er gått mulig det er det som er problemet. Men alt annet på maskinen fungerer topp så lenge jeg ikke kjører et torrent program. Har fått et tips nå om at det er utorrent 1.8.1 som er problemet, og at jeg skal teste BitTorrent 6.1.2. Får se da.

Lenke til kommentar

Begrenser seg vel litt kunnskapene mine nå sikkert. Men ser en kode som er rimelig lang, så jeg rekker simpelten ikke skrive den ned, må i tilfelle gjøre det mange ganger, er det noen måte å få dette til på annet vis, evt finne feilkoden i ettertid?

Lenke til kommentar
Begrenser seg vel litt kunnskapene mine nå sikkert. Men ser en kode som er rimelig lang, så jeg rekker simpelten ikke skrive den ned, må i tilfelle gjøre det mange ganger, er det noen måte å få dette til på annet vis, evt finne feilkoden i ettertid?

Du kan endre på oppsettet slik at maskinen ikke restarter automatisk når blåskjermen kommer opp. Da skulle du ha god tid til å lese feilkoder såsant ikke strømmen går ...

 

Jeg vet i farten ikke hvordan du gjør dette, men det er sikkert mange andre som vet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...