Gå til innhold

Games on Demand-prisene: har M$ røyket sopp?


Gjest Slettet+130498

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+130498

jeg er med i betaen av den nye oppdaten som kommer neste uke, og i går kveld kom noen av games on demand spillene ut. prisen på disse er 299 stk. har M$ røyket sopp eller sokker? hvem med sine fulle 5 vil betale 299 for nfs carbon, mass effect, oblivion eller viva pinata?

 

##Mod-edit: endret emnetittel##

Endret av Slettet+130498
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0
Spillene kommer til å koste mellom 1600-2400 Microsoft points. Det koster 82,- for 1000 poeng, så da kan dere regne ut resten selv.

 

 

når vil de koste det da?

Lenke til kommentar
jeg er med i betaen av den nye oppdaten som kommer neste uke, og i går kveld kom noen av games on demand spillene ut. prisen på disse er 299 stk. har M$ røyket sopp eller sokker? hvem med sine fulle 5 vil betale 299 for nfs carbon, mass effect, oblivion eller viva pinata?

Å Røyke sopp gir aldri noe særlig effekt , bare bortkastet ! Dette fordi virkemidlet i soppen fordamper før den kommer ned i lungene.  Kansje de har spist sopp ja ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Spillene kommer til å koste mellom 1600-2400 Microsoft points. Det koster 82,- for 1000 poeng, så da kan dere regne ut resten selv.

 

vel, da går prisen på pointsa temlig kraftig opp fordi spillene koster 299,- per stk

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Prisen på de få spillene jeg sjekket var 4000 MS-poeng, altså dyrere enn 299. Mulig det bare var de jeg sjekket, men jeg lovet meg selv å aldri å gå inn der flere ganger før et stort priskutt og beklagelse fra MS... :p

Lenke til kommentar

Det var stive prisar ja. Mass Effect er kanskje det einaste eg kunne vurdert til 299,-, men så har eg jo heldigvis det spelet frå før av. Det blir spanande å sjå om nye spel kjem til den same prisen. Igrunn håpar eg berre dette er prisar som heng igjen etter betaen, og at det vil forbetre seg snarast.

Lenke til kommentar
Prisen på de få spillene jeg sjekket var 4000 MS-poeng, altså dyrere enn 299. Mulig det bare var de jeg sjekket, men jeg lovet meg selv å aldri å gå inn der flere ganger før et stort priskutt og beklagelse fra MS... :p

Det der var drøyt! :ermm:

 

Trodde faktisk MS's games on demand skulle bli en grei pris. Men ser visst ikke sånn ut med det første. Spesiellt når noen av spillene begynner og bli ganske gamle.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...