Gå til innhold

Noen som vet om det er SMS-teller på T610?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... :(

 

Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det!

Lenke til kommentar
Vel, Nokia har jo en SMS logg som teller hvor mange SMS som har blitt sendt og forsøkt sendt, og hvor mange som har blitt mottatt og forsøkt mottatt. Men for å finne det, er du nødt å aktivere en meny med datakabel... :(

 

Så det er veldig merkelig hvorfor telefoner ikke leveres med en så enkel funksjon som det!

 

Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det!

Lenke til kommentar
Kan jeg gjøre det privat? Eller må den f. eks. forhandler, så de kan gjøre det? Meget interessert i det!

Det finnes visstnok en rekke sider på nettet hvor du kan finne informasjon om slikt. Bruk google...

 

Hva skal jeg søke på da? "nokia secret menus" eller hva?

Lenke til kommentar

Netmonitor heter menyen som gjør at en kan lese hvor mange meldinger som er sendt og motatt. Ganske uinterresant og se antall meldinger egentlig. Det jeg gjerne skulle hatt var et ikon som forandret seg eller noe sånt når en har svart på en melding.akkurat som i Outlook..Mange ganger jeg har vært usikker på om jeg har svart på en melding eller ikke..

Lenke til kommentar

Enig med pepzi, det er vel ikke akkurat noen viktig funksjon (de som trenger slikt sliter vel heller med andre problemer :wink: ).

 

Har fått ny T610 nå, med oppdatert FW. SMS er desverre like treg, men nå funker i allefall WAP :)

Denne har klart dårligere display enn den forrige. Fargene i alle 4 ytterkantene er mye lysere enn resten.

Og som på den forrige; litt kjipt at man blir sittende å pusse vekk merkene på dekselet (spesielt displayet) hele tiden. Skikkelig irriterende det :-?

 

Er noen nye spill. Blandt annet et minigolf-spill som ser ut til å være ganske morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...