Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst]Dama gjør det vanskelig..


Anbefalte innlegg

Har vært sammen med denne jenta i 1 1/2mnd, men har holdt på i 3mnd. Hun bor 1 time unna med tog, det er forsovet ikke et veldig stort problem, bortsett fra at det er veldig dyrt, her om dagen så vi hverandre for første gang på 3 uker, noe jeg syns er veldig lenge, det syns hun også. Hun har sett på leilighet lenge men har ikke fått noe, og hvis hun ikke har noe sted å flytte inn før august har hun ikke noe sted å være, om det derimot viser seg at hun finner seg et sted har hun tatt seg tre jobber der hun bor, de trenger hun for å klare seg sier hun, og jeg respekterer det, men det er vanskelig for meg å få vite sånt dagene før hun begynner å jobbe.

 

Alt dette fortalte hun meg den dagen vi møttes, og hun gråt og sa at hun elsket og brydde seg altfor mye om meg til å klare å være borte fra meg så lenge så ofte, jeg syns det var vanskelig å se hun gråte sånn foran meg, for hva skal jeg gjøre? Jeg kunne jo ikke gjøre noen ting, jeg trøstet henne men det var alt, jeg kunne ikke finne en løsning på det hun syns er et stort problem, noe jeg også syns egentlig... hun vurderte å bare droppe jobbene sine å flytte nærmere meg, men jeg vil ikke at hun skal det.

 

Hun var kjempe stille hele resten av dagen, og hver gang jeg spurte hvorfor hun var så stille, så sa hun bare: " Jeg lurer på hvordan det kommer til å gå med oss..." jeg prøvde jo flere ganger å be hun ikke tenke så masse på det, men det hjalp jo ikke..

 

Jeg føler meg ganske stuck her, og vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre... dama snakket med en venninne om det og hun mente at vi bare såret hverandre mer og mer av å bo så langt unna hverandre og at det kanskje var bedre om vi var venner, men jeg vil jo ikke ha en pause eller slå opp, det hjelper jo ikke, følelsene mine for hun forsvinner ikke av noe sånt, og det var dama enig i.

 

Jeg vil jo klare dette, men jeg føler ikke at et forhold er veldig "sunt" når man ikke får sett hverandre på 1mnd kanskje mer av gangen, jeg vil jo være med hun så ofte som mulig.

 

Please Help!

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje et åpenbart spm men du sier ikke noe om det; Det er helt uaktuelt for deg å flytte nærmere henne?

 

Ja er nok det, jeg tjener altfor lite til å flytte nærmere hun, begge er 19. Og jeg har kontrakt på stedet jeg allerede jobber i.

 

Merkelig at hun trenger alle de jobbene for å klare seg. Sinnssykt høyt pengeforbruk eller gammel gjeld? Men siden hun selv sier at jobbene kan droppes er det vel ikke så farlig. Høres ut som en bra løsning at hun kan flytte nærmere deg.

 

Joda, men jeg vil ikke være den personen som ødelegger planer hun hadde før vi ble sammen, hun skal flytte inn med sin bestevenninne og jeg føler at jeg vil ikke være careface å si: Ja, dropp dem og flytt nærmere meg.

 

EDIT: Tror ikke det er gammel gjeld, det vet hvertfall ikke jeg noe om..

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Hvorfor er det for dyrt med 1times togtur nå og da, hvis begge har jobb?

 

Fordi en vei koster 111,- sånn i lengden blir det jo dyrt, men det er ikke et stort problem for meg. Bare nevner at det ikke bare er å gå seg en tur for å se hun.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Synes ikke det var så dyrt, jeg. Blir kanskje mye om man reiser bare for å være noen timer flere ganger i uken, men om du jobber normalt, har du vel noen fridager innimellom og kan reise f.eks. en helg?

 

Før jeg flyttet til samme by som mannen min (altså før vi giftet oss) tok jeg bussen fem timer hver helg (hver vei), det kostet vel 5-600 kr. Så ikke på det som noen uoverkommelig utgift akkurat.

Lenke til kommentar
Synes ikke det var så dyrt, jeg. Blir kanskje mye om man reiser bare for å være noen timer flere ganger i uken, men om du jobber normalt, har du vel noen fridager innimellom og kan reise f.eks. en helg?

 

Før jeg flyttet til samme by som mannen min (altså før vi giftet oss) tok jeg bussen fem timer hver helg (hver vei), det kostet vel 5-600 kr. Så ikke på det som noen uoverkommelig utgift akkurat.

 

Nei det er sant, men jeg har ikke nevnt og det burde jeg kanskje gjort, men hun sier at hun vil ikke at jeg skal komme på besøk fordi det er så rotete hos stemoren sin, vet ikke helt om det burde stoppe meg, men når hun sier hun ikke vil blir det noe annet på en måte...

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Oj.. Beklager.. men den unnskyldningen hørtes ekstremt tynn ut. Om hun virkelig vil se deg skal ikke det være noe problem. Hun klarer å rydde en halvtimes tid før du kommer, om det er det som er saken. Er du sikker på det er derfor, pga rot?

 

Ikke si beklager, jeg syns den er litt tynn selv, jeg sier jo til hun at jeg ikke tenker over det osv, men hun sier bare at hun ikke har noe problem med å komme til meg.. men jeg vil jo til hun en gang også da..

 

Hvis du tenker at hun er utro eller noe sånt så tviler jeg, hun er ikke helt personen til det.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar
Tenkte mer på om hun er flau over noe, om det er stemoren, leiligheten/huset etc.. Så kansje hun rett og slett er flau over bossituasjonen, og skylder på rot. Du har besøkt henne før?

 

Nei, jeg har aldri besøkt hun faktisk.. noe jeg gjerne vil, først så klaget hun over at det virket som om jeg ikke ville besøke hun, men nå når jeg vil får jeg ikke lov.. jeg vet hun bor i Årnes og det hun kaller "bondelandet" og hun syns det suger, men jeg har aldri "ertet" hun eller noe lignende fordi hun bor der. Hun sier hun ikke har så godt vennskap med stemoren, men når hun først trenger å snakke så lytter og responderer stemoren, så det burde ikke være hun heller.

Endret av _Lucas_
Lenke til kommentar

Hun er nok flau over et eller annet hjemme, det er derimot bare å late som om du ikke bryr deg. Prøver hun å for eksempel å gjøre narr av stemoren sin eller rommet hennes så ikke le med henne, gi heller komplimenter. Hun blir nok å roe seg ned veldig raskt når hun ser at du ikke har noe imot det hun er redd for å vise deg.

Lenke til kommentar
Joda, men ikke om vi er opptatt.. Dra 1 time en vei for så å finne ut at det ikke passer?

 

Du sier noe, jeg er ikke kjent der hun bor heller så det hadde nok gått litt dårlig.

 

Hun er nok flau over et eller annet hjemme, det er derimot bare å late som om du ikke bryr deg. Prøver hun å for eksempel å gjøre narr av stemoren sin eller rommet hennes så ikke le med henne, gi heller komplimenter. Hun blir nok å roe seg ned veldig raskt når hun ser at du ikke har noe imot det hun er redd for å vise deg.

 

Men jeg har jo allerede sagt at jeg ikke tenker sånn og ikke ville ertet hun for noe som helst. Hun burde ikke være redd for å vise meg noe som helst..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...