Gå til innhold

Godt headsett med mic?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har selv ett par Trust 410 bass.... helt greie og billige... funker fint, men liker ikke helt lyden... Kjøpte dem fordi de var de eneste som var tilgjengelig på kort varsel... Ar-data...

 

Vil anbefale Koss sb-40, disse er mye bedre lyd på men litt dyrere... ca 700 spenn og om du virkelig vil ha det beste er sennheiser hmd 280 til ca 2000 kr noe å tenke på...

 

Og å ha mic er ett must om du skal spille team baserte nettspill som Ghost Recon og CS...

Lenke til kommentar
Jeg har selv ett par Trust 410 bass.... helt greie og billige... funker fint, men liker ikke helt lyden... Kjøpte dem fordi de var de eneste som var tilgjengelig på kort varsel... Ar-data...  

 

Vil anbefale Koss sb-40, disse er mye bedre lyd på men litt dyrere... ca 700 spenn og om du virkelig vil ha det beste er sennheiser hmd 280 til ca 2000 kr noe å tenke på...

 

Og å ha mic er ett must om du skal spille team baserte nettspill som Ghost Recon og CS...

 

 

Helt feil.. vil du virkelig ha det beste kjøper du beyerdynamic dt 290.

Proffe studioklokker med mic. verdt vær krone.

Lenke til kommentar

Helt feil?? Javel, i og med at du sier det så.... Herregud for en besserwisser du er da... Jeg vet at beyerdynamic er bra og alt det der, men å at du klarer å si hvilke som er best er jo helt5 utrolig... Underbygg dette vil du være så snill, ikke bare si at sportskommentatorer bruker beyerdynamic, det blir for dumt...

 

"TESTER"

 

Jeg har hatt begge 2 på mitt hode og jeg likte sennheiser bedre, slik er det bare... Sennheiser har i tillegg mulighet til å velge side for mic... Det kunne visst begge...lol

Lenke til kommentar

Jeg bygger det kun på persolnige meninger, vet ikke om noen tester.

At formel 1 kommentatorer bruker dem er ikke et tegn på god lyd, men det sier litt om lydisolasjonen(F1 bråker). Dessuten svarte jeg bare det i den forrige tråden fordi en idiot mente at sony øreklokker var best fordi

djtiesto bruker slike.

 

Alle disse hvilke øreklokker er best er ganske dumme, da lyden er bra på alle øreklokkene til 1500 pluss så det blir en smakssak.

Lenke til kommentar

vil anbefale et øretelefon sett med volumkontroll og on/off knapp for micen.

Har vært hardcore gamer i 3 år så jeg vet hva jeg snakker om.

 

 

Programmer jeg vil anbefaler er gamevoice ventrilo og teamspeak.

roger wilco er ikke så bra da det kan være vanskelig å høre av og til spes når mange snakker samtidig. Game voice har desverrre noe begrensinger på antal brukere uten gyldig lisens og utstyr, men har god lyd.

 

 

Skal love deg at å spille spill spes 1 st person shooter er dritfett nå man kan snakke med folk samtidig. Har mye større muligheter til å utarbeide taktikk samt advare lagkameratene om fientlig aktivitet. Samt at vi kan skjelle hverandre ut og ta en skål.

 

Jeg spiller btw på Norwegian allstar team i delta force 5 (black hawk down) konge spill som må prøves.

Lenke til kommentar

har selv hatt trust 410 bass billige og gode helt til 4-5 måneder senere.

Da røk feste mellom mirkrofonen og resten av greien av ledningen slik at Du så et stykke med ledning et lite stykke :-?

Greit nokk det ikke så allverdens og klage på det men når mikken ikke funkgerte på grunn av det det var litt bad :evil:

SÅ greit det tenkte eg billig var den :D

Etter en stund sluttet virbreringsfunksjonen og virke og da ga jeg opp den driten :evil:

Kjenner mange som har klart akkuratt dette eller noe lignende.

Er det bare Siddiser som er så "barske" eller er det elendig kvalitet på den

Lenke til kommentar

Med mine er en kontakt inne i bass greia løs... Men det er min egen feil og litt dårlig konstruksjon og da... Den satt seg fast i alt når jeg røyste meg opp... LITT irriterende det da med 410, men hva kan man forvente seg til den prisen... Usb greia er helt unødvendig, for jeg kobler dem til en ekstern forsterker...

 

Men som sagt, jeg vil fortsatt anbefale dem om du vil ha ett billig headset... MEN jeg kommer aldri til å kjøpe dem igjen, Sennheiser hmd 280 er mitt neste headset... om det da ikke kommer noe fett i løpet av ett halvt år da...

Lenke til kommentar
De Koss sb-40 var ganske kule, men er de gode og? God lyd, god komfort, fungerer de godt i fps-spill? Hvis ja, hvor får jeg kjøpt disse....?

 

Caliber

 

knall gode, ja, ja ,ja søk på google eller noe.. husker ikke hva butikken der jeg kjøpet mine het...... :oops:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...