Gå til innhold

Creative Inspire 5.1


poser

Anbefalte innlegg

Har lyst til og få en deilig spilleopplevelse når jeg spiller Halo og andre spill, men lyden fra TV'n er ikke akkurat den beste lyden jeg har hørt! Men jeg vil heller ikke fleske ut med 5-6 tusen kr for et lydannlegg! Så derfor har jeg tenkt og kjøpe Creative Inspire 5.1 (kun for xbox) Men blir det liv på rommet med Creative Inspire 5.1 ? Det ser litt smått ut men det gir sikkert god lyd!

 

Har du Creative Inspire 5.1 eller har litt peiling om lyden og kvaliteten, pris o.s.v så bare skriv!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjøpte dette uten store forventninger...og må si jeg ble meget positivt overrasket. Funker meget bra både til spill, DVD og musikk på mitt lille krypinn av en hybel. Spiller til og med musikk overraskende bra etter min mening, bedre enn mange racks (under ute på markedet. Eneste problemet er jo den evindelige støyen fra Xbox'en. Hater den.

 

Kan nok bli noe tamt dersom du har et stort rom.

 

Chubakabra

Lenke til kommentar

Det er vel flere versjoner av Inspire 5.1. Dersom det er den som koster tett oppunder 3000 du ser på ville jeg kanskje vurdert Logitech Z-680 i stedet. Har ikke hørt Creative sine, men Logitech gir deg i alle fall masse trøkk for penga. Dessuten så kan Inspire 5.1 ikke dekode Dolby Pro Logic II, noe som Logitech kan (viktig for gamecube i alle fall).

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...