mobil_brukeren 0 Report post Posted May 12, 2003 Jeg skla kjøpe et Radeon 9700 den har en sånn DVI utgang men det har ikke skjermen min derfor lurte jeg på om jeg kunne kjøpe en sånn?? og få like bra kavalitet?? Quote Share this post Link to post
Lch 104 Report post Posted May 12, 2003 Kortet har da vanlig VGA-utgang også, vel? Du vil nok ikke tjene noe særlig på en overgang, siden signalet uansett konverteres til samme signal du får ut av VGA-utgangen. Quote Share this post Link to post
MistaWu 0 Report post Posted May 12, 2003 Jeg skla kjøpe et Radeon 9700 den har en sånn DVI utgang men det har ikke skjermen min derfor lurte jeg på om jeg kunne kjøpe en sånn?? og få like bra kavalitet?? dte grå skikert brra... Quote Share this post Link to post
mobil_brukeren 0 Report post Posted May 13, 2003 okey.... jeg bare lurte.. den har en sånn vanligen også ja... Quote Share this post Link to post
Rocambole 12 Report post Posted May 13, 2003 Hvis ikke en "sånn" følger med i pakka når du kjøper kortet så kan du kjøpe en for å bruke 2 skjermer samtidig. Quote Share this post Link to post
mobil_brukeren 0 Report post Posted May 13, 2003 ja det hadde verrt litt kult har to skjkermen bruker jeg og en som bare står der da kan jeg jo bare koble den til.. smart! Quote Share this post Link to post