Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fant ut at dama mi på 17 år hadde frivilligfyllesex gjentatte ganger når hun var 14, hva gjør jeg?


Gjest supressed

Anbefalte innlegg

Gjest supressed

Hva gjør man når man får senere finne ut at dama di på 17 år hadde frivilligfyllesex med en 28 år gammel mann gjentatte ganger når hun var 14 og atter en siste gang når ho var 16? (Det var før vi begynte)

 

Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

 

Jeg er spent på hva dere andre tenker om dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At hun har hatt seksuelle erfaringer før deg betyr ikke at hun ikke kan ha et spesielt seksuelt forhold med deg. Alle personer har en fortid av en sort, og de aller fleste debuterer seksuelt på et visst punkt, og det er forskjellig hvor mye seksuell erfaring man har i fortiden sin.

Men det flotte med dette er rett og slett at det er fortid. Det har niks, null og nada å si for fremtiden eller den absolutte nåtid. Du har sikkert gjort noe i fortiden din du og (ikke nødvendigvis seksuelt) som kanskje ikke var helt det smarteste å gjøre, men som betyr null og niks nå..

Hun er sammen med deg nå, og så lenge hun ikke holder på noen andre på siden er hennes seksuelle fortid helt uviktig. (med unntak at hun har erfaring som kommer deg til gode in the end :) )

 

Fokuser heller på at hun er sammen med deg nå, og det dere har sammen. Det er helt sikkert for bra til å ødelegges av noe som skjedde for noen år tilbake før hun ble sammen med deg. :)

Lenke til kommentar

Jeg ville vært forsiktig med å sagt at fortid er fortid, uten å tenke noe mer over det.

 

En hver person er farget av sin fortid, og da vil denne fortiden også være en del av nåtiden. I dette tilfelle en 14 åring som har sex med en på 28. Personlig så hadde jeg ikke nærmet meg en slik jente, men det er vanskelig å være subjektiv når man er i et forhold.

 

Om du vet at dette er noe du kommer til å gå rundt å tenke på, så er det kanskje like greit å avslutte forholdet. Det er aldri godt for noen at dette skal ligge å gnage, før det slippes løs.

 

Klarer du legge dette bak deg, så er ingenting i veien for å fortsette forholdet.

Lenke til kommentar
Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

Anbefaler deg å gå mot det hvite lyset du ser fremfor deg. Det er nemmelig huleåpningen og mange av oss har allerede beveget oss ut av den.

 

Jenter har sex de også(suprise, I know). Dersom du ikke takler å vite hva partneren din har gjort med andre før deg så får du opplyse om at du ikke vil vite det heller, evnt om du ikke klarer å leve med en partner som ikke er jomfru(før deg) så får du avklare dette før du inngår et forhold med vedkommende.

 

Kjære deg, og eg som trodde vi skrev 2009...

Lenke til kommentar
Hva gjør man når man får senere finne ut at dama di på 17 år hadde frivilligfyllesex med en 28 år gammel mann gjentatte ganger når hun var 14 og atter en siste gang når ho var 16? (Det var før vi begynte)

 

Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

 

Jeg er spent på hva dere andre tenker om dette.

La oss starte på toppen;

Jeg mener at han hun hadde sex med da hun var 14 bør sitte inne.

 

Hvis du vil ha ei jente som er "minst mulig rørt" så vil du ende opp som han mannen hun hadde sex med da hun var 14.

 

Get over yourself! Hvis du har så liten tiss at du ikke er god nok så vil hun dumpe deg for det. Så lenge hun ikke gjør det så skal du ikke begymre deg heller.

Lenke til kommentar

Det er faktisk folk i denne verden som ikke har sex med hvem som helst. Noen av disse venter helt til de er gift. Stereotypen på disse skal vistnok være stygge feite damer. Jeg kan fortelle at det er feil.

 

Om du føler for å vente med sex, til det betyr noe "spesielt" for deg, så er det et valg du må ta. Om du ikke vil ha sex med henne nå, fordi hun har hatt sex med andre, så er det en annen ting.

 

 

Get over yourself! Hvis du har så liten tiss at du ikke er god nok så vil hun dumpe deg for det. Så lenge hun ikke gjør det så skal du ikke begymre deg heller.

Hva mener du med dette? Det er jo ikke det som er problemet hans.

Endret av CK_
Lenke til kommentar

Correct me if mistaken, men hun er da enten ei lita tøs (pardon my french), eller så presser denne 28 -åringen henne til å ha sex.

 

Bli kvitt deg med henne om hun driver på med sånt, sånne folk er som regel ikke noe særlig uansett. Du skal være lykkelig i forholdet ditt.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Synnes nå hu skulle ha fortalt deg det.

Hva synnes hu selv om det? Stolt? Angrer?

 

Hun har prøvd å skjule det for folk rundt seg. Helt til vi satt en guttegjeng og snakket om gamle dager, der det ble nevnt at hun hadde låst seg inn på et rom med fyren, og flere ganger siden drukket alene med han. Hun angrer nok ikke, for hun har sagt "Øy, har ikke du og vært med eldre folk?"

 

 

 

At hun har hatt seksuelle erfaringer før deg betyr ikke at hun ikke kan ha et spesielt seksuelt forhold med deg. Alle personer har en fortid av en sort, og de aller fleste debuterer seksuelt på et visst punkt, og det er forskjellig hvor mye seksuell erfaring man har i fortiden sin.

Men det flotte med dette er rett og slett at det er fortid. Det har niks, null og nada å si for fremtiden eller den absolutte nåtid. Du har sikkert gjort noe i fortiden din du og (ikke nødvendigvis seksuelt) som kanskje ikke var helt det smarteste å gjøre, men som betyr null og niks nå..

Hun er sammen med deg nå, og så lenge hun ikke holder på noen andre på siden er hennes seksuelle fortid helt uviktig. (med unntak at hun har erfaring som kommer deg til gode in the end :) )

 

Fokuser heller på at hun er sammen med deg nå, og det dere har sammen. Det er helt sikkert for bra til å ødelegges av noe som skjedde for noen år tilbake før hun ble sammen med deg. :)

 

Såklart er det vanskelig å finne ei jente med altfor mye fortid foran seg, men jeg har fint klart å bite i meg alle de andre seksuelle debutene hun har hatt, og hun har gjort mye rart til å være ei jente på 17 (jeg er 20) hun har vært ei katastrofe på fylla før vi ble sammen, men slik er det ikke nå lenger.

Det som er hele tingen er at når jeg får fakta opp i trynet om at en 28 åring tok nytte av kroppen hennes gjentatte ganger, og hun gjorde det samme av han, er liksom det en fryktelig ekkel tanke. For jenta mi er det fineste som finnes, hun er veldig populær, og hadde jeg visst alt dette, hadde jeg aldri begynt med henne in the first place, for dette har liksom forandret synet mitt veldig. Spesielt når andre folk uansett alder kan ta nytte av henne, så må jeg slite og stå på med et forhold (som til dags dato forsåvidt er ganske bra) men samtidig ha i bakhodet alle disse tingene. Jeg sitter her med mindre sex lyst, og et helt annet syn på henne, og det vet ikke hvordan jeg skal gjøre noe med. Hendelsen som atter en gang skjedde når hu var 16(som var når vi holdt på, rett før vi ble sammen) var noe jeg fikk vite 4 måneder ut i forholdet, og jeg syns det sa litt om at de unge strekene og spenninga fortsatt var det. Det virker mer nytt på et vis.

 

Jeg ville vært forsiktig med å sagt at fortid er fortid, uten å tenke noe mer over det.

 

En hver person er farget av sin fortid, og da vil denne fortiden også være en del av nåtiden. I dette tilfelle en 14 åring som har sex med en på 28. Personlig så hadde jeg ikke nærmet meg en slik jente, men det er vanskelig å være subjektiv når man er i et forhold.

 

Om du vet at dette er noe du kommer til å gå rundt å tenke på, så er det kanskje like greit å avslutte forholdet. Det er aldri godt for noen at dette skal ligge å gnage, før det slippes løs.

 

Klarer du legge dette bak deg, så er ingenting i veien for å fortsette forholdet.

 

Du er inne på noe jeg har tenkt på mye. Det verste er at jeg liksom har fått vite på det NÅ, og ikke når vi holdt på, for da hadde jeg sluppet å sitte i denne fella. Det spesielle, unike er liksom vekke for min del, ettersom han gamle kom inn i bildet.

 

 

Hva gjør man når man får senere finne ut at dama di på 17 år hadde frivilligfyllesex med en 28 år gammel mann gjentatte ganger når hun var 14 og atter en siste gang når ho var 16? (Det var før vi begynte)

 

Oh God? Er det rart det er vanskelig å legge slike ting bak seg? Man vil jo somregel ha ei jente som er minst mulig "rørt" og man vil jo ha et spesielt forhold til jenta når det kommer til sex? Føler verdigheten er forsvunnet..

 

Jeg er spent på hva dere andre tenker om dette.

La oss starte på toppen;

Jeg mener at han hun hadde sex med da hun var 14 bør sitte inne.

 

Hvis du vil ha ei jente som er "minst mulig rørt" så vil du ende opp som han mannen hun hadde sex med da hun var 14.

 

 

Han som hadde sex med henne da hun var 14 er faktisk død. Ingen som vet årsaken faktisk. Det skjedde dagen etter hun var på fylla hos han som 16 åring. Take it easy, jeg var i Spania da...

Minst mulig rørt er noe vi alle vil ha, men som regel ikke kan få i vår aldersgruppe. Men jeg syns det går en grense.

 

Det er faktisk folk i denne verden som ikke har sex med hvem som helst. Noen av disse venter helt til de er gift. Stereotypen på disse skal vistnok være stygge feite damer. Jeg kan fortelle at det er feil.

 

Om du føler for å vente med sex, til det betyr noe "spesielt" for deg, så er det et valg du må ta. Om du ikke vil ha sex med henne nå, fordi hun har hatt sex med andre, så er det en annen ting.

 

Alt jeg vil ha er ei jente som har en fortid med ikke fler enn ca 3-4 partnere, færre og hvis mulig, og som har et skikkelig strict forhold på sex utenom ett forhold, som alle prøver men ikke kommer inn på samma faen. Dignity!!!

Lenke til kommentar

Det er du som må ta avgjørelsen, men jeg vet at jeg hadde endt dette forholdet.

 

Det er fult mulig å finne jenter som ikke har seg med hvem som helst. Som har en viss verdighet. Men det er opp til hver enkelt å velge om man bryr seg om akkurat dette. Tendensen er jo at folk har sex med hvem som helst etter litt alkohol.

Lenke til kommentar

La meg spørre dere om en ting: er ikke sex naturlig?

 

Hvorfor skal det være galt å gjøre noe så naturlig som sex? Hvorfor skal man slå ned på jenter som er sikker på sin egen kropp?

 

Det er takket være meninger som dere har, at jenter føler at de må lyve om hvor mange sexpartnere de har. At de har sex i hemmelighet.

 

Og for å snu dette rundt: hva om dette forholdet går til hællvette, så når neste jente kommer, så finner hun ut at du har hatt sex med X-antall folk. Nå er du tøsen.

Lenke til kommentar

Mine meninger reflektere også mine valg.

 

Så jeg synes det blir feil å kreve at bare jenter skal avstå fra sex, mens gutter kan kjøre på. Det er ikke galt å ha sex, men det er heller ikke galt å være ute etter gutter/jenter som ikke har hatt mye sex.

 

Det er synd om jenter velger å lyve om antall sexpartnere. Men om en har valgt å ha sex, så må en også finne seg i at det er folk som ikke synes noe om det. Og derfor velger å ikke innlede et forhold med denne jenten. Å ha sex, bør være et bevisst valg man tar. Har man mye sex, og one night stands, så sier også dette noe om personen.

 

For min del unngår jeg disse jentene når jeg er ute etter et forhold. Men dømmer dem ikke nord og ned av den grunn.

 

Jeg håper også TS har et, la meg kalle det "realistisk syn på dette. At han ikke han velge fritt rundt, uten at han skal stå til ansvar selv.

Lenke til kommentar
Alt jeg vil ha er ei jente som har en fortid med ikke fler enn ca 3-4 partnere, færre og hvis mulig, og som har et skikkelig strict forhold på sex utenom ett forhold, som alle prøver men ikke kommer inn på samma faen. Dignity!!!

 

 

Og hvor mange partnere har du hatt i ditt liv da?

 

Fortid er fortid. Så lenge ho ikke plages, burde ikke dette vært et problem for deg heller.

Kansje du rett og slett har for høye forventninger?

Lenke til kommentar
Fortid er fortid. Så lenge ho ikke plages, burde ikke dette vært et problem for deg heller.

Kansje du rett og slett har for høye forventninger?

Ja en person kan forandre seg, men sjansen er stor for at det ikke er tilfellet.

Jeg er med TS og støtter at du reagerer som du gjør. Jeg ville selv endt det

Endret av Vizla
Lenke til kommentar
At hun har hatt seksuelle erfaringer før deg betyr ikke at hun ikke kan ha et spesielt seksuelt forhold med deg. Alle personer har en fortid av en sort, og de aller fleste debuterer seksuelt på et visst punkt, og det er forskjellig hvor mye seksuell erfaring man har i fortiden sin.

Men det flotte med dette er rett og slett at det er fortid. Det har niks, null og nada å si for fremtiden eller den absolutte nåtid. Du har sikkert gjort noe i fortiden din du og (ikke nødvendigvis seksuelt) som kanskje ikke var helt det smarteste å gjøre, men som betyr null og niks nå..

Hun er sammen med deg nå, og så lenge hun ikke holder på noen andre på siden er hennes seksuelle fortid helt uviktig. (med unntak at hun har erfaring som kommer deg til gode in the end :) )

 

Fokuser heller på at hun er sammen med deg nå, og det dere har sammen. Det er helt sikkert for bra til å ødelegges av noe som skjedde for noen år tilbake før hun ble sammen med deg. :)

 

Såklart er det vanskelig å finne ei jente med altfor mye fortid foran seg, men jeg har fint klart å bite i meg alle de andre seksuelle debutene hun har hatt, og hun har gjort mye rart til å være ei jente på 17 (jeg er 20) hun har vært ei katastrofe på fylla før vi ble sammen, men slik er det ikke nå lenger.

Det som er hele tingen er at når jeg får fakta opp i trynet om at en 28 åring tok nytte av kroppen hennes gjentatte ganger, og hun gjorde det samme av han, er liksom det en fryktelig ekkel tanke. For jenta mi er det fineste som finnes, hun er veldig populær, og hadde jeg visst alt dette, hadde jeg aldri begynt med henne in the first place, for dette har liksom forandret synet mitt veldig. Spesielt når andre folk uansett alder kan ta nytte av henne, så må jeg slite og stå på med et forhold (som til dags dato forsåvidt er ganske bra) men samtidig ha i bakhodet alle disse tingene. Jeg sitter her med mindre sex lyst, og et helt annet syn på henne, og det vet ikke hvordan jeg skal gjøre noe med. Hendelsen som atter en gang skjedde når hu var 16(som var når vi holdt på, rett før vi ble sammen) var noe jeg fikk vite 4 måneder ut i forholdet, og jeg syns det sa litt om at de unge strekene og spenninga fortsatt var det. Det virker mer nytt på et vis.

Da må jeg spørre deg.. Hadde du hatt de samme tankene om 28-åringen var byttet ut med en 18-åring? Er det den faktaen at denne jenta har hatt sex med andre uten å være i et forhold, eller er det faktaen at det var en såpass stor aldersforskjell som får frem tankene? Og hadde du tenkt anderledes over det hvis hun på det punktet hadde vært i et forhold med denne 28-åringen?

Hva er det som fremkaller tankene? At hun har hatt sex med andre? At hun har hatt sex utenfor et forhold? At det var aldersforskjellen?

Klarer ikke helt tyde akkurat hva du synes er ekkelt, og jeg tror det kan bli litt enklere for oss å svare hvis vi vet akkurat hva som får tankene til å florere.

 

Sex er en veldig flott og deilig 100% naturlig ting (som du sikkert har lagt merke til selv også) og folk behandler det forskjellig. Noen kan ha one-night-stands, noen kan ha knullekompiser, mens andre holder seg til sex stricktly til forhold, andre venter til de er gift.

I mine øyne spiller ingen av jentenes tidligere seksuelle erfaringer noe rolle, så lenge hun holder seg kun til meg når vi er sammen. I mine øyne er fortid fortid, som jeg skrev lenger opp.

Men ikke alle klarer å tenke sånn.. Og du må finne ut om du kan klare å legge dett bak deg. Hvis du ikke kan klare det, kan det være smart å ende forholdet før dette tærer deg helt ned i kjellern..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...