Gå til innhold

Longhorn og Audigy


Anbefalte innlegg

Har akkurat installert Alpha versjonen av Longhorn (build 4100?), men den insisterer på at lydkortet ikke er Audigy men et Soundblaster Live! kort [og det fungerer selvfølgelig ikke]. Har prøvd å bruke original XP-drivere og også den seneste betaversjonen av Audigy-driverene, men dengang ei. Noen som har samme problem, men også en løsning?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Unnskyld at jeg spør, men hvorfor i all verden vil dere bruke Longhorn?

 

det kan vel være det at de i likehet med meg og flere liker et enkelt os?

 

bare en tanke.

 

mvh knutern

 

Joda, men en Alpha-versjon er vel ikke akkurat feilfri. Jeg for min del foretrekker et litt mer komplisert OS fremfor en buggy versjon når som helst.

 

Bare en tanke.

Lenke til kommentar

jeg mener at flere her inne på dette forumet her har sagt at de har prøvd longhorn og IKKE har fått ferie.

Hva i all verden skal du med Alphaen til et OS.

Det vil sikkert bugge som ******, Ha dårlig support til diverse ting og tang.

Har ikke prøvd det men tror det er sånn.

 

Jeg mener jeg leste en plass at longhorn Alphaen var lovlig hvis du prøvde den i 14/30 dager(kan være feil)

Lenke til kommentar
Hva i all verden skal du med Alphaen til et OS.

Det vil sikkert bugge som kjøss, Ha dårlig support til diverse ting og tang.

Har ikke prøvd det men tror det er sånn.

Det er ikke så mye buggs. PCen min krasjer oftere under win2k enn longhorn (4015). Men det syns jo at det er en alpha versjon og at det er et og et halvt år til det langseres...
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...