Gå til innhold

Rally spill til pc.


Anbefalte innlegg

hvorfor er det ikke kommet et offisielt WRC spill til pc? syns det er latterlig. Colin 3 er jo fullstendig avlegs før det kommer ut. Mcrae kjører fortsatt Ford... hallo???

Er så drit lei av at utviklere lager spill som bare kommer til konsoll. Eller ar de kommer 1 år etter, eller at den eneste forskjellen er grafikken.

ahhhhhhhhhhhhh

 

Og mens jeg er i gang med å klage:

Jeg kjøpte Toca Race Driver noen dager før det kom ut(takk til fyren bak ram&rom disken på oslo s). Dro hjem, la det inn, og ble så skuffa at jeg hadde lyst å grine. Møkka spill!

- elendig kontroll

- dårlig ai. noen baner(de "trange") kjører de elendig. resten kjører de helt perfekt. vel merke de 6-7 første kjørerne i løpet. de "ser" ikke deg. det har ingen ting med aggresivitet å gjøre. For å vinne måtte jeg satse på å kjøre de av veien i svingene.

- for korte løp (hvorfor!?!?!)

- automatisk pitting (hvorfor!?!?!?)skikkelig plagsomt hvis man bommer eller blir dytta inn dit!

 

Jeg fikk rett og slett ikke følelsen av å kjøre løp eller bil i det hele tatt. Og DET er jo det viktigste. Dette var et slag i trynet syns jeg. Typisk. Nei, jeg skal selge det. Jeg kommer heller til å kjøre div. mods til F12002.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen baner(de "trange") kjører de elendig. resten kjører de helt perfekt. vel merke de 6-7 første kjørerne i løpet. de "ser" ikke deg. det har ingen ting med aggresivitet å gjøre. For å vinne måtte jeg satse på å kjøre de av veien i svingene.

 

Synes det var bra, jeg... God grafikk, vanskelig å vinne. Og driver man å bulker biler av banen, så får du igjen med samme mynt. De gjør det samme med deg, bare for å ta igjen. Og det er ganske sikkert når det passer deg minst.

 

Eneste minuset i mine øyne, var Force Feedback'en. Den var direkte dårlig.

Lenke til kommentar
noen baner(de "trange") kjører de elendig. resten kjører de helt perfekt. vel merke de 6-7 første kjørerne i løpet. de "ser" ikke deg. det har ingen ting med aggresivitet å gjøre. For å vinne måtte jeg satse på å kjøre de av veien i svingene.

 

Synes det var bra, jeg... God grafikk, vanskelig å vinne. Og driver man å bulker biler av banen, så får du igjen med samme mynt. De gjør det samme med deg, bare for å ta igjen. Og det er ganske sikkert når det passer deg minst.

 

Eneste minuset i mine øyne, var Force Feedback'en. Den var direkte dårlig.

 

de kjører i deg uansett. de kjører alltid i perfekt linje. derfor er det vanskelig å vinne. de kjører helt perfekt. men du digger sikkert ikke å kjøre feks F12002 med all hjelpen slått av. bra utvalg av biler - det skal de ha. pene baner og biler. mange baner skal de også ha for. ellers var det styggt lite. ai kjører veldig skjelden forbi, han prøver i stedet å kjøre tvers igjennom. alt som hadde direkte med racing å gjøre, det som skjer på banen var ikke bra.

Lenke til kommentar

de kjører i deg uansett. de kjører alltid i perfekt linje. derfor er det vanskelig å vinne. de kjører helt perfekt.

 

Nei, de gjør ikke det. De er aggressive, og verre blir det om du kjører idiot selv. Perfekt linje kjører de heller ikke i, de feilberegner svinger osv. Vanskelig å vinne? Tja, ikke spesielt egentlig. Du må kjøre godt, men det er da noe av poenget! At bilene i tet kjører bedre enn de lenger bak i feltet er da også realistsik. Det er ikke meningen at du skal suse inn til overlegen seier i hvert løp, da hadde det vært et langt dårligere spill.

 

men du digger sikkert ikke å kjøre feks F12002 med all hjelpen slått av.

 

Jo.

 

Rally Trophy burde du kanskje prøve, ganske realistisk og artig spill.

Lenke til kommentar

"Following hot on the heels of the No. 1 best selling PlayStation 2 version, ToCA Race Driver is now coming to the PC. ToCA Race Driver promises the most absorbing racing experience ever, by allowing players to race as a touring car professionals in a gaming experience packed with 13 championships, 38 real-life, internationally renowned, race circuits and 42 real touring and sports cars. Featuring stunning graphical detail of high-impact collision damage, on the world's most expensive touring cars. With Internet and Local Area Network capabilities, challenge racers around the world to tear up the track." <--dette står på toca's hjemme side. pluss at det står simulation -de mener at dette skal være en sim. ha, ikke få meg til å le. og joda, de fremste kjører alltid perfekt. de feilberegner bare på de "trange" banene eller om du vil, baner med mange krappe svinger - der slår jeg dem med 10-20 sekunder og det enkelt. og det er ikke qualikk med heller...hallo???? -hvordan kan det være en sim når man ikke kan kjøre kvalikken?

nei er poenget å kjøre bra...det visste jeg ikke. dette spillet har like mye med racing å gjøre som NFS:HP2.

du kan umulig si at du liker racing og samtidig si at dette spillet gav deg en følelse av å kjøre et virkelige løp. De beste kjørerne ligger ikke alltid foran i virkligheten. At det går treigere bak i felten har med ting som trafikk og forbikjøringer.

 

Rally Trophy er ok. Jeg lurte egentlig på hvorfor det ikke var et offisielt WRC spill til pc.

Lenke til kommentar
dette står på toca's hjemme side. pluss at det står simulation -de mener at dette skal være en sim. ha, ikke få meg til å le. og joda, de fremste kjører alltid perfekt. de feilberegner bare på de "trange" banene eller om du vil, baner med mange krappe svinger - der slår jeg dem med 10-20 sekunder og det enkelt. og det er ikke qualikk med heller...hallo???? -hvordan kan det være en sim når man ikke kan kjøre kvalikken?

nei er poenget å kjøre bra...det visste jeg ikke. dette spillet har like mye med racing å gjøre som NFS:HP2.

 

Perfekt kan de ikke kjøre, for jeg klarer da å kjøre fra dem (og deres biler går i alle fall ikke dårligere). At det ikke er en god simulator er jeg helt enig i, det skriver jeg også i min omtale av spillet her på Gamer.

 

Rally Trophy er ok. Jeg lurte egentlig på hvorfor det ikke var et offisielt WRC spill til pc.

 

Nøkkelen her ligger i rettighetene til WRC-tittelen. Kommer i farta ikke på om det er Sony eller Evolution Studios som har kjøpt rettighetene, men det er i alle fall derfor det kun er til PS2 det finnes offisielle WRC-spill.

Lenke til kommentar

det virker rett og slett som om bilene deres går bedre enn min. spesielt på baner med høy hastinghet. jo jeg har lest din omtale av spillet, og syns du gir 1 for mye. spillet skulle hatt 3.5 som karakter.

 

 

wrc = burde ikke være mulig å kjøpe en lisens til mere enn en type "spillmaskin"(x-box, ps2, pc etc.) for noe så stort som wrc.

 

Da blir det nok ps2 og wrc 2 extreme på meg for skattepengene. Vel, så dyrt blir det ikke, dama starta å digge wrc etter hun så Loeb....så hun betaler nok gladlig sin del :D

Lenke til kommentar

ehh JO! Colin sitter i en Ford. Eneste forskjell fra ps2 utgaven er grafikken. Det har de sagt selv. Man kan spille karriere på 3 år der man spiller Colin med Griest som kartleser. Kanskje du tenkte på Colin 4???

Det kommer sikkert om 1 år til pc. Skulle stemme med denne utgivelsen.

Lenke til kommentar

Det har kommet en liten patch til Race Driver som tydeligvis skal forbedre kontrollen litt. Har ikke prøvd det selv. Kan lastes ned her

 

Men skal du spille bilspill på PC'en er det fortsatt ingenting som slår GPL. Legg inn alle oppdateringer og dette 5 år gamle spillet ser bedre ut enn de fleste nye utgivelser. Kjørefysikken og onlinespillingen er det heller ingen andre spill som overgår.

Få dere litt peiling og en GPLrank og meld dere inn i NGPLS (norsk GPL liga), og slutt å tulle med andre dårlige bilspill.

 

GPL - the one and only!!! :D

Lenke til kommentar
Det har kommet en liten patch til Race Driver som tydeligvis skal forbedre kontrollen litt.  Har ikke prøvd det selv.  Kan lastes ned  her

 

Men skal du spille bilspill på PC'en er det fortsatt ingenting som slår GPL.  Legg inn alle oppdateringer og dette 5 år gamle spillet ser bedre ut enn de fleste nye utgivelser.  Kjørefysikken og onlinespillingen er det heller ingen andre spill som overgår.  

Få dere litt peiling og en GPLrank og meld dere inn i NGPLS (norsk GPL liga), og slutt å tulle med andre dårlige bilspill.

 

GPL - the one and only!!!  :D

 

er du her inne forum.racesimcentral.com? mener jeg har sett det navnet før (evil homer)...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...