Gå til innhold

Bestilte roser til dama, levert på feil dato, krisestemning;)


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Dama og jeg har vært sammen i 1 år. Jeg hadde bestilt roser fra interflora som skulle leveres på ettårs-dagen, med kort hvor det sto "idag har jeg vært sammen med verdens beste dame i ett år - elsker deg"

 

Problemet er bare at interflora leverte en dag før jeg ba de om, og nå er dama sur fordi ho tror jeg hadde glemt hvilken dato vi ble sammen.

 

Har jeg rett på rabatt eller lignende av interflora i dette tilfellet? Det er jo bare en dag feil, men uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten note: Synes kanskje hu overreagerer veldig...

Dersom hun ikke tror deg så har dere litt å jobbe med egentlig...

 

Hadde kona blitt sur over at blomster hadde blitt levert til henne en dag for tidlig eller sent og ikke trodd meg når jeg hadde forklart ståa, så hadde det vært siste gang hun hadde fått blomster.

Heldigvis så har jeg aldri slitt med sånt med kona... hun har alltid trodd meg når jeg forklarer meg... Dette fordrer selvsagt at jeg ikke har for vane å komme med hvite løgner i hytt og glemsel... og jeg husker alltid dagen vi ble sammen, forlovet oss og bryllupsdagen. Samme dagen for alt :thumbup:

Dette gjelder selvsagt selvsagt ikke når jeg prøver å sitere en tidligere diskusjon mellom oss... under en krangel... da kan jeg bare glemme det... for hun husker det annerledes :blush:

 

Back to topic... Interflora gjorde ikke som avtalt nei... ville kanskje bedt de om pengene tilbake eller tilgodelapp slik at de kan få en sjanse til neste år. Det er tross alt hele meningen med blomstene at de leveres når de skal.

Når det gjelder slikt så kan det være greit å være litt skarp i kantene (dog ikke ufin) men forklare hva hensikten med blomstene var og at de kludret det til ga motsatt effekt... dermed anser du ikke varen for levert.

 

Dersom du ydmykt sier at de kanskje ikke leverte helt som avtalt, så får du kanskje 10% på neste levering hvis de bak disken er i godt lynne den dagen.

 

Det sikreste er å hente de selv og levere personlig.

 

Har du kvittering som sier når de ble bestilt til? Tipper de kommer til å være vennlige og finne en løsning på det, dra innom butikken.

Har kvittering, men bor på andre siden av landet..

Har du kvittering så er det nå i allefall piece of kake...

Scan lappen og send via e-post.

Gjerne nevn at du synes det var litt trist at du måtte faktisk bevise det for henne også... Ikke vær like skarp i kantene mot henne som mot Interflora... lønner seg aldri :p

Endret av Griffin
Lenke til kommentar

En eller fem dager feil er det samme, ber du de om å levere på en spesiell dag skal de gjøre det, om det var det som var avtalen.

 

Ring de å spør hvorfor de leverer på feil dag iht. avtalen du hadde med de og hva de har tenkt å gjøre med det.

 

I dette tilfellet bør de jo sende 30 røde roser til kjæresten din og beklage fra butikken sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...