Gå til innhold

Maxtor 9 120gig hos komplett...


Anbefalte innlegg

Tenkte at jeg trengte litt diskplass siden begge mine seagate 80gig'er ble fulle... Så, n00b som jeg er i Raid, tenkte jeg å kjøpe to like disker og raide dem, er maxtor diskene i ukens tilbud hos komplett noe tess i raiding? likte ikke at det var 2mb cache... Kan jeg kjøpe en, og bruke den i en raid port som vanlig ide port?

 

Også... Har 7200.7 tatt over barracuda serien? likte ikke det navnet... høres dårlig ut...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også... Har 7200.7 tatt over barracuda serien? likte ikke det navnet... høres dårlig ut...

Sier kun én ting:

O, ljuva tystnad!

Angrer litt på at jeg kjøpte 2mb-utgaven, men jeg orket ikke vininga i Maxtor'n min lenger ( D740X ).

Skriveytelsen kan ikke måle seg med feks WD, men den yter langt bedre enn nevnte Maxtordisk.

Og den er dønn stille! :)

Lenke til kommentar

vell... jeg beskymra meg mye om støy og sånt før, så derfor eier jeg to seagate barracuda IV og V, men så tenkte jeg: "Din jævel, du har jo 12vifter" så siden jeg har lest i prisguide i erfaringer, tror jeg går for WDC 120JB disk... kanskje to? kanskje jeg venter til jeg har fått stipend OG lønn, så kjøper jeg noe med litt futt i... alt kan skje i denne rare verden... (nå begynner jeg å komme litt way off)

 

Men jeg tror jeg ber tilbudet til komplett å dra seg, også venter jeg noen uker til... og ser om det kommer noen stilige plukkeoppbare saker underveis...

 

min 900. post :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...