Gå til innhold

Konvertere epost fra Eudora til Outlook


Anbefalte innlegg

Hei!

Konvertere epost fra

-Eudora 5.1 ---->> MS Outlook XP (2002)

????

 

Jeg har brukt Eudora 5.1 i lang tid, men nå skal jeg gå over til MS Outlook XP, og jeg vil ha med meg eposten fra eudora. Men til min skuffelse så klarer Outlook bare å konvertere epost fra eudora 4 eller gamlere og jeg får derfor ikke kovertert den..

 

Noen som har no tips?

 

mvh

Ola

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Konvertere epost fra  

-Eudora 5.1  ---->>   MS Outlook XP (2002)

????

 

Jeg har brukt Eudora 5.1 i lang tid, men nå skal jeg gå over til MS Outlook XP, og jeg vil ha med meg eposten fra eudora. Men til min skuffelse så klarer Outlook bare å konvertere epost fra eudora 4 eller gamlere og jeg får derfor ikke kovertert den..

 

Noen som har no tips?

 

mvh

Ola

 

Konvertere e-posten fra Eudora 5.1 til Eudora 4 (export eller noe i Eudora?) og deretter konvertere til MS Outlook? Kan hende Eudora 5.1 har mulighet til å lagre som Eudora 4 fil.

Lenke til kommentar
Konvertere e-posten fra Eudora 5.1 til Eudora 4 (export eller noe i Eudora?) og deretter konvertere til MS Outlook? Kan hende Eudora 5.1 har mulighet til å lagre som Eudora 4 fil.

 

Eudora kan ikke exportere mail, eller lagre mail (bare lagre hver enkelt mail i txt).

Lenke til kommentar
Forward alle til din egen E-mail adresse, så lukker du eudora, og åpner Outlook, og laster dem ned :lol:

 

no kidding, ass...

 

Han har brukt Eudora i "lang tid" og har sikkert tonnevis av mail. For det første er det ikke sikkert han har stor mailboks og må gjøre dette i flere omganger, og for det andre så er det en h*****s lang og tidkrevende jobb om han har mange mail.

 

Har dessverre ingen gode råd å komme med, men trodde virkelig at Eudora lagret mail i en egen fil... husker jeg tok backup av Eudora mailfil noen ganger der jeg hadde siviltjeneste.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...