Klossmajoren Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 (endret) Jeg lurer på om det er noen som spiller adventure quest, og som har kjøpt en guardian account, og som kanskje ikke spiller spillet mer. Så da lurer jeg på om det er noen som har lyst til å gi bort denne accounten til meg. Jeg kan ikke bytte mot noe annet enn en adventurer i Lvl 72. Grunnen til at jeg vil bytte er fordi jeg har alltid hat lyst på en guardian account siden jeg startet å spille. Så hvis du har en guardian account som du ikke har tenkt til å bruke mer, så vær så venlig å svar på denne posten. Hvis du har en guardian account så bare svar med et ja eller noe slikt.. Så kan vi bytte e-post slik at vi ikke trenger å vise de offentlig her.. Hvis du også vil kan du upgrade accounten min, det koster 19,50 dollar for en guardian account. jeg trenger en guardian account så vilt! så vær så snill og prøv å ta deg tid til å enten uppgrade brukeren min, det er kjempe enkelt! eller sende meg en guardian account du ikke bruker eller har tenkt til å bruke igjen. Endret 21. juli 2009 av speedskater
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå