MosRew Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hei. Jeg bare lurte på om den norske scenen i TF2 er stor i Norge? Finnes det mange servere? Stor aktivitet? Jeg hadde tenkt og kjøpe spillet, men hvis det er lite folk som spiller det her i Norge/skandinavia, så tror jeg at jeg dropper det kjøpet. Så kom med info folkens
Beges Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Har ingen tall, men når jeg og klanen min var aktive for ~ ett år siden var det svært mange nordmenn, og de samlet seg gjerne på noen få, store norske servere Jeg anbefaler deg å kjøpe det om du leter etter nordmenn å spille med! Men kjøp mic! Alle elsker en TF2-spiller med mic
MosRew Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Har ingen tall, men når jeg og klanen min var aktive for ~ ett år siden var det svært mange nordmenn, og de samlet seg gjerne på noen få, store norske servere Jeg anbefaler deg å kjøpe det om du leter etter nordmenn å spille med! Men kjøp mic! Alle elsker en TF2-spiller med mic Aha Okei holder på å laste ned spillet nå fra steam. Har mic og alt
Gaarulf Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Tja, Gamer.no har i alle fall en (uoffesiell) server som stadig går. Ellers så er det jo ett klanmiljø på www.tfortress.no , med forbehold om høy e-penisfaktor. Norske spillere finner du nok uansett, prøv på Gamer.no serveren først i alle fall, så kommer du i kontakt med folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå