Gå til innhold

Ranger sangen over deg!


boffeeen

Anbefalte innlegg

Fustasjeopphengsforkobling skrev (5 timer siden):

Fortsetter med det gode 90 tallet. 

Husker da denne rullet og gikk på MTV i min barndom, og muligens en sånn der videoen var mer minneverdig enn låta. Men så ble en jo litt eldre, og oppdaget vel i grunn Weezer først ut i tenårene, da mest gjennom det "grønne albumet" perioden på tidlig 00-tallet, som dessverre var ei skikkelig nedtur å høre på ny, men hvor man så opplevde langt større suksess med det blå albumet, og favoritten av de 3, Pinkerton.

Men, nok om det. Buddy Holly er absolutt ei klassisk 90-talls låt, og fra tiden en faktisk gledet seg til å sette på MTV, fordi man aldri visste helt hva som lå i vente, men samtidig det at det nesten alltid dukka opp ei eller flere nye favoritt låter og videoer utover ettermiddag, og hvor de beste og mest spennende dukket gjerne opp mot kvelden eller midnatt.

7,5/10 

Ettersom 90-tallet har blitt bragt opp litt ovenfor, føler jeg at like greit ta for seg litt god musikk fra 80-tallet og der ferden går mot Skottland og The Blue Nile:

 

 

Endret av Frank.N.Steen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Frank.N.Steen skrev (4 timer siden):

god musikk fra 80-tallet og der ferden går mot Skottland og The Blue Nile:

Pinkerton var også en stor favoritt ja. Selv gikk jeg vel på videregående da "the blue album" kom ut. Mange gode gamle minner. 80-tallslåta var ikke helt min stil. Gir den 5/10. Vi fortsetter med neste tiår; det fantastiske 70-tallet. 

Start på ca 1:05:

 

Endret av Fustasjeopphengsforkobling
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Liker ikke den sjangeren så godt. For å være en sang innen den sjangeren synes jeg den er grei, teksten er helt ok. 4/10

Bring Me Back to Life · Ht Bristol · Charlie Bannister · Vincent Steele · Nine One One

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...