Gå til innhold

Regler på hardware


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg hadde en tråd om Enter The Matrix. Jeg spurte om hjelp fordi spillet krasjet. Mr.Ueland stengte så tråden fordi spillet ikke ennå har kommet ut. Er det "ulovlig" å snakke om spill som ikke ennå har kommet ut?

 

PS! Jeg fikk forresten spillet til å fungere, innstallerte nye detonator drivere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis spillet ikke er kommet ut på markedet kan du umulig fått tak i det på lovlig måte - altså det er snakk om at du har lasta ned spillet eller fått tak i det på en annen ulovli måte.

Siden piratkopiering og slikt snusk ikke er tillat i forumet her ble nok den tråden stengt.

Lenke til kommentar
Hvis spillet ikke er kommet ut på markedet kan du umulig fått tak i det på lovlig måte - altså det er snakk om at du har lasta ned spillet eller fått tak i det på en annen ulovli måte.

Siden piratkopiering og slikt snusk ikke er tillat i forumet her ble nok den tråden stengt.

 

Sansynligheten for at du har rett er nok stor.

Lenke til kommentar
Hva da med beta-testing o.l.?

 

hvis man er betatester melder man bugs til utviklerane, vandligvis er det et eget stengt forum til slike ting. Synes det er rett av hw.no og slå ned på slikt ting, da det er veldig stor sansyndlighet for at de ikke er i tråd med retningslinjene...

Lenke til kommentar
Hvis spillet ikke er kommet ut på markedet kan du umulig fått tak i det på lovlig måte

 

Hva da med beta-testing o.l.?

 

Siden det er så kort tid til spillet lanseres - neppe !

 

Enig. Siden man uannsett har taushetsplikt ved betatesting, og man heller burde henvende seg til et privat beta-forum i så tilfelle, kan jeg si med 99,999999% sikkerhet at dette er snakk om warez.

 

Tråden ble mest sannsynlig stengt pga da brukere får vite at spillet er ute på warez, vil de prøve å få tak i det. MAO: Det leder til piratvirksomhet.

Lenke til kommentar

Og enda en til:

Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Hatposter og uthenging av moderatorer fører til utestengelse".

 

:yes:

Lenke til kommentar

Tråden ble mest sannsynlig stengt pga da brukere får vite at spillet er ute på warez, vil de prøve å få tak i det. MAO: Det leder til piratvirksomhet.

 

<EDIT> OBS! misforstod Kenny000...... trudde han mente denne tråden..... :oops: </EDIT>

 

javel... :grumpy:

trur nok folk som bruker warez allerede har fått med seg at det er ute, viss det er tilfelle... siden det er 4 dager til lanseres er vel de fleste spill det???

 

viss denne tråden blir stengt trur eg det blir lite folk på forumet etter kvart, sidan ein ikkje kan diskutere noko som helst, fordi det kanskje, teoretisk, kan føre til piratvirksomhet.... :cry:

det vil for eksempel være ulovlig å si at man har sett ein bra Friends-episode, fordi den da allerede har vært vist i USA, og derfor trolig ligger ute i ein rippet versjon på eit P2P-nettverk..... :shrug:

 

det må vere lov å bruke sunn fornuft..... :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...