Gå til innhold

Hvilken CPU tror du at du har om 1 år?


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer sansynligvis til å ha den beste Socket A CPU en som er. Tror ikke jeg gidder å kjøpe nytt hovedkort innen dette året. Jeg har et Abit NF7-S v1,2 som sansynligvis(forhåpentligvis) tåler resten av Socket A CPU ene som kommer ut før de forsvinner. Min gjetting er at der er 3400+ eller noe.

Så neste blir nok en 64bits CPu av en eller annen type, mest sansynlig AMD da det er de jeg vet mest om, og holder meg mest oppdatert om.

Lenke til kommentar

Regner med jeg sitter med en barton 3000 eller en passe kjapp Athlon 64.

 

Men selvsagt det beste hadde jo vært Athlon 64 mp 2 eller 4 stykk men det er jo selvsagt bare ønsketenking fra min side (om det kommer til å blie et mp system i det hele tatt og om det kommer til å støtte flere enn 2 cpu...)

Lenke til kommentar

renger med opptil 50 % mere ytelse med fx 5900

 

Så maskina jobber 50% raskere/bedre med nytt skjermkort? Jaja..

 

 

Sitter nå med XP2100+ med superstepping og som enda ikke er klokka. Den funker sikkert den men tipper det blir Athlon 64.

 

har aldri sakt at pc jobber 50 %raskere .sier 50%mere ytelse.da mener jeg seff spill.kunne jo ha skrevet det. :wink:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...