Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes jenter om å kjenne guttens ereksjon?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, morsom tråd. Jeg fikk ereksjon når jeg danset 'slow' med en jente en gang, var vel 15 år eller noe i den duren. Det var jævlig flaut fordi jeg husker en klassekamerat som fikk det på en tur til badeland med skolen en gang, og alle jentene bare "ææææææsj!". Jeg danset videre, men måtte jo holde tingen unna henne så det var ut med rumpa og det så visst vanvittig dumt ut.

 

Men jeg har nå mottatt helt andre signaler fra damer på byn i de senere år, ikke at jeg husker så mye av det akkurat.. :!:

Lenke til kommentar
Hva synes egentlig jenter om å kjenne en gutts ereksjon enten man danser close eller har en jente på fanget? Er dette noe jenter utelukkende tenner på, eller tenker de: "fysj, for en gris som bare tenker på sex"?

 

Burde egentlig ikke være unormalt at man får stå når man danser up and close, men står du og danser litt alene med en stiv en så har du egentlig kjørt løpet...

Lenke til kommentar
Prøvd å ha noen på fanget i vannet?

På fanget? Mot slutten av ungdomsskolen skulle guttene ha jentene på nakken under en eller annen slags lek. Mange gutter som holdt seg nede i vannet det gitt. En del som enda ikke hadde hatt jentelår rundt hodet :D

Hadde det vært motsatt hadde nok alle jentene fått blåmerke i bakhodet.

Lenke til kommentar
Hvorfor holdt han seg ikke bare under vann? :D

 

Ja, vi var visst på vei ut eller noe, husker ikke. Er jo en stund siden nå! :)

 

Og det er ikke alltid like lett å få den ned igjen. Har prøvd det meste...

 

PS! Å slå til den funker dårlig.

Lenke til kommentar
Prøvd å ha noen på fanget i vannet?

På fanget? Mot slutten av ungdomsskolen skulle guttene ha jentene på nakken under en eller annen slags lek. Mange gutter som holdt seg nede i vannet det gitt. En del som enda ikke hadde hatt jentelår rundt hodet :D

Hadde det vært motsatt hadde nok alle jentene fått blåmerke i bakhodet.

 

Hahaha i lolled hard! :rofl:

 

Jeg husker også denne leken, men tror ikke jeg fikk bennern :ph34r:

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...