Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 (endret) Kanskje han mente is , som i diamanter (røverspråk må vite) "De betalte ikke for pose da de var unge" Kan ikke huske at poser kostet noe på 80s og syns strengt talt det kunne vært gratis men det er bare påskudd for å tjene enda mer pga reklamen på posen....på små butikker i US får man gjennomsiktige poser a la slike man har frukt i , 2-3 av dem og man kan bære det meste (så fremt det ikke er noe svintungt) Endret 1. august 2019 av Slettet+9817324 Siter Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. august 2019 Rapporter Del Skrevet 1. august 2019 Helt enig. Jobbet en søndag i brustabu, satt i kassa, på sommern midt i oslo, dritvarmt og kø ut butikken. Brøyter seg en fyr forbi køen og nærmest brøler: DERE HAR IKKE IS HER!! Fikk veeeldig lyst å hjelpe vedkommende da altså Men spurte da hva slags is han var på jakt etter, isbiter eller krem/saft is. Nei jeg måtte jo skjønne at det var kremis på boks! For det hadde vi ikke! Jeg prøvde å forklare hvor den isen var, visste at vi hadde da vi hadde fått påfyll sent på fredagen før, og at jeg går forbi der ofte^^ og om han ikke fant det så skulle jeg gjerne hjelpe han når vi hadde fått tatt litt av køen. Nei det hadde vi ikke! og det var utrolig dårlig service å ikke hjelpe han med en gang! Da tenkte jeg for meg selv, at ja da får det være dårlig service å faktisk betjene de som har stått i kø lenge, enn brøleapen som brøyter seg gjennom køen og oppfører seg som en idiot. Sa det ikke, men sa det at jeg må nok hjelpe de som er i kø først, siden de har ventet lengst Da gikk han. Skulle ønske "Nei, vi har faktisk ikke "dårlig kunde"-service her." *fortsette å hjelpe de høflige i køen* var like lettfattelig muntlig som det er skriftlig. 4 Siter Lenke til kommentar
S4050-R40B Skrevet 2. august 2019 Rapporter Del Skrevet 2. august 2019 Skulle ønske "Nei, vi har faktisk ikke "dårlig kunde"-service her." *fortsette å hjelpe de høflige i køen* var like lettfattelig muntlig som det er skriftlig. hehe ja, det hadde vært kjekt. Skulle ønske jeg kunne sagt bare 10% av det jeg har tenkt til kunder gjennom åra jeg Men jobber heldigvis ikke med slik type kundeservice lenger Siter Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 5. august 2019 Rapporter Del Skrevet 5. august 2019 Kanskje de har det travelt,siden kundene svarte slik? Siter Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. august 2019 Rapporter Del Skrevet 5. august 2019 Ikke det grann gøy, men dette er noe som irriterer meg som selger: Jeg. "Hei på deg! " Kunde: "Nei, jeg ser bare." Faen menneske, jeg sa bare hei... Folk er på autopilot. Hvis du istedet for å spørre om folk vil ha kvittering sier at du så en enhjørning så sier mange nei takk på ren vane. 4 Siter Lenke til kommentar
m20k Skrevet 7. august 2019 Rapporter Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Folk er på autopilot. Hvis du istedet for å spørre om folk vil ha kvittering sier at du så en enhjørning så sier mange nei takk på ren vane. Hehe, er på autopilot selv. De fleste ganger jeg sier "ha en fin dag" sier de det samme tilbake. Men i ny og ne blir det sånn: Meg: "Ha en fin dag!" Dem: "Takk for det :)" Meg: "Takk takk :)" Endret 7. august 2019 av m20k 8 Siter Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. august 2019 Rapporter Del Skrevet 7. august 2019 (endret) Jeg er neppe den eneste som har gått fra en butikk og tenkt "Hva faen sa jeg nå?! Her kan jeg ikke handle igjen!". Eller stått igjen i kassa og tenkt "Hva faen sa jeg nå?! Den kunden kommer ikke tilbake!" Endret 7. august 2019 av Jakke 5 Siter Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. august 2019 Rapporter Del Skrevet 7. august 2019 "Skal du ned?" ... heisen er i øverste etasje. "Er du ledig?" ... sitter i drosje full av folk. "Kort eller kontant?" ... jeg har holdt kortet klart siden han begynte å registrere varene, og er på god vei til å dytte det inn. "Pose?" ... det ligger en stabel ubrukte poser nederst på båndet tidligere kunder har betalt for, men ikke tatt med seg. Finder's keepers. 7 Siter Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. august 2019 Rapporter Del Skrevet 9. august 2019 Sitter av og til i ekspedisjonen hos politiet. Nylig var det en "kunde" innom og var sur fordi namsmannen, herunder meg, hadde besluttet trekk i personens lønn. Personen hadde ingen papirer med som tilsa at trekket var for høyt, og i tillegg forlangte personen rekvisisjon til overnatting, mat og transport hjem fordi personen var blakk. Jeg sa at politiet ikke hjelper med slikt, og at man må henvende seg til Nav for nødhjelp. 1. Jeg ble bedt om å melde meg arbeidsledig. 2. Personen påstod at jeg ikke var interessert i å hjelpe. 3. Jeg ble bedt om å dra til helvete. 4. Jeg svarte med "I like måte" og ba personen om å forlate politihuset. 6 Siter Lenke til kommentar
Populært innlegg Christoffero89 Skrevet 9. august 2019 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 9. august 2019 Vel du kunne jo gitt han overnatting og mat på glattcelle om han ikke ga seg ? 18 1 Siter Lenke til kommentar
Populært innlegg Skurupu Skrevet 26. august 2019 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 26. august 2019 Når helt åpenbare forbedringer til IT-systemet blir møtt med misnøye fordi ting "ser anderledes ut enn før". 9 1 Siter Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. august 2019 Rapporter Del Skrevet 26. august 2019 Ser ikke noe galt der, for å være ærlig. Det er mange som sliter med å lære seg dette med datamaskinger og IT-systemer. Når alt ser annerledes ut må de plutselig lære seg alt på nytt. 2 Siter Lenke til kommentar
m20k Skrevet 26. august 2019 Rapporter Del Skrevet 26. august 2019 Ser ikke noe galt der, for å være ærlig. Det er mange som sliter med å lære seg dette med datamaskinger og IT-systemer. Når alt ser annerledes ut må de plutselig lære seg alt på nytt. Ville bare vært rart hvis ting aldri hadde forandret seg. 1 Siter Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 26. august 2019 Rapporter Del Skrevet 26. august 2019 OneNote, Teams og Word Online. La meg slippe! Neida, i tredjeklasse forsvinner its learning.. Grunnen? Teams er inkludert i office 365. Office 365 har vi fra før. Håper virkelig jeg får bestemme selv på universitetet.. Siter Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. august 2019 Rapporter Del Skrevet 26. august 2019 Når helt åpenbare forbedringer til IT-systemet blir møtt med misnøye fordi ting "ser anderledes ut enn før". Skjønner forbedringer. Skjønner ikke stadige oppdateringer av utseende. 6 Siter Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. august 2019 Rapporter Del Skrevet 29. august 2019 This is accurate. (sorry, fant ikke noe mer delbart på youtube) https://www.facebook.com/paengpeng357/videos/496728381137052/ 1 Siter Lenke til kommentar
m20k Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Meg: "Hei!" Kunde: "Du skal hjelpe meg med..." Dette skjer omtrent daglig. Hva med å si hei tilbake og SPØR om jeg kan hjelpe deg i stedet for å kommandere meg til å gjøre det? Siter Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Samme med folk som bestiller ting på restaurant eller i kiosker med ordene "jeg skal ha ...". Da blir jeg enormt flau på vegne av vedkommende. 3 Siter Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. september 2019 Rapporter Del Skrevet 4. september 2019 Liker å bruke ''Jeg skulle gjerne ha.....'' etterfulgt av ''vær så snill'' og når jeg har fått whatever det er en veldig begeistret ''tusen takk!''Burde man helst si noe annet? 2 Siter Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2019 Rapporter Del Skrevet 4. september 2019 Jeg bruker "kan jeg få". 1 Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.