Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Kanskje han mente is , som i diamanter (røverspråk må vite) ;)

 

"De betalte ikke for pose da de var unge"

 

Kan ikke huske at poser kostet noe på 80s og syns strengt talt det kunne vært gratis men det er bare påskudd for å tjene enda mer pga reklamen på posen....på små butikker i US får man gjennomsiktige poser a la slike man har frukt i , 2-3 av dem og man kan bære det meste (så fremt det ikke er noe svintungt)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig.

Jobbet en søndag i brustabu, satt i kassa, på sommern midt i oslo, dritvarmt og kø ut butikken. Brøyter seg en fyr forbi køen og nærmest brøler: DERE HAR IKKE IS HER!! Fikk veeeldig lyst å hjelpe vedkommende da altså  :nei:

Men spurte da hva slags is han var på jakt etter, isbiter eller krem/saft is. Nei jeg måtte jo skjønne at det var kremis på boks! For det hadde vi ikke! Jeg prøvde å forklare hvor den isen var, visste at vi hadde da vi hadde fått påfyll sent på fredagen før, og at jeg går forbi der ofte^^ og om han ikke fant det så skulle jeg gjerne hjelpe han når vi hadde fått tatt litt av køen.

 

Nei det hadde vi ikke! og det var utrolig dårlig service å ikke hjelpe han med en gang! 

Da tenkte jeg for meg selv, at ja da får det være dårlig service å faktisk betjene de som har stått i kø lenge, enn brøleapen som brøyter seg gjennom køen og oppfører seg som en idiot. Sa det ikke, men sa det at jeg må nok hjelpe de som er i kø først, siden de har ventet lengst  :grin2:  Da gikk han. :new_woot:

 

Skulle ønske "Nei, vi har faktisk ikke "dårlig kunde"-service her." *fortsette å hjelpe de høflige i køen* var like lettfattelig muntlig som det er skriftlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Skulle ønske "Nei, vi har faktisk ikke "dårlig kunde"-service her." *fortsette å hjelpe de høflige i køen* var like lettfattelig muntlig som det er skriftlig.

hehe ja, det hadde vært kjekt. Skulle ønske jeg kunne sagt bare 10% av det jeg har tenkt til kunder gjennom åra jeg :ph34r:  :innocent: Men jobber heldigvis ikke med slik type kundeservice lenger  :grin:

Lenke til kommentar

Ikke det grann gøy, men dette er noe som irriterer meg som selger:

 

Jeg. "Hei på deg! smile.gif"

Kunde: "Nei, jeg ser bare."

 

Faen menneske, jeg sa bare hei...

 

Folk er på autopilot.

 

Hvis du istedet for å spørre om folk vil ha kvittering sier at du så en enhjørning så sier mange nei takk på ren vane.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Folk er på autopilot.

 

Hvis du istedet for å spørre om folk vil ha kvittering sier at du så en enhjørning så sier mange nei takk på ren vane.

Hehe, er på autopilot selv. De fleste ganger jeg sier "ha en fin dag" sier de det samme tilbake. Men i ny og ne blir det sånn:

 

Meg: "Ha en fin dag!"

Dem: "Takk for det :)"

Meg: "Takk takk :)"

Endret av m20k
  • Liker 8
Lenke til kommentar

"Skal du ned?" ... heisen er i øverste etasje.

"Er du ledig?" ... sitter i drosje full av folk.

"Kort eller kontant?" ... jeg har holdt kortet klart siden han begynte å registrere varene, og er på god vei til å dytte det inn.

"Pose?" ... det ligger en stabel ubrukte poser nederst på båndet tidligere kunder har betalt for, men ikke tatt med seg. Finder's keepers.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Sitter av og til i ekspedisjonen hos politiet. Nylig var det en "kunde" innom og var sur fordi namsmannen, herunder meg, hadde besluttet trekk i personens lønn.

 

Personen hadde ingen papirer med som tilsa at trekket var for høyt, og i tillegg forlangte personen rekvisisjon til overnatting, mat og transport hjem fordi personen var blakk.

 

Jeg sa at politiet ikke hjelper med slikt, og at man må henvende seg til Nav for nødhjelp.

 

1. Jeg ble bedt om å melde meg arbeidsledig.

2. Personen påstod at jeg ikke var interessert i å hjelpe.

3. Jeg ble bedt om å dra til helvete.

4. Jeg svarte med "I like måte" og ba personen om å forlate politihuset.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ser ikke noe galt der, for å være ærlig. Det er mange som sliter med å lære seg dette med datamaskinger og IT-systemer. Når alt ser annerledes ut må de plutselig lære seg alt på nytt.

 

Ville bare vært rart hvis ting aldri hadde forandret seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...