Gå til innhold

Kunder på jobben din!


RMNZR

Anbefalte innlegg

 

Man får hva man betaler for, rett og slett, betaler man for bud/express så kan vi komme 16.02 hvis de ønsker.

Jeg vet ikke hva slags firma du jobber i, men det er slett ikke alltid man får det jeg betaler for. Jeg betalte UPS for ekspress, men etter at pakken kom til UPS i Oslo sendte de den med posten... Riktignok ekspress, men jeg betalte for 1-2 dager levering på døren med ringing først, jeg fikk i teorien 2-4 dager med levering på døren uten ringing først, uten ringeklokkebruk. I praksis fikk jeg den på postkontoret godt over en uke etterpå, da hadde posten sendt den til Stavanger. Det var en grunn til at jeg betalte ekstra for UPS ekspress, og det var at jeg ikke ville bruke posten.

 

 

Er ikke en del av UPS(heldigvis), jobber i ett firma som leverer hvitevarer, og her får man det man betaler for:) Ofte så gjør vi ekstratjenester som utpakking også (som butikkene egentlig tar betalt for)

Har forsåvidt opplevd FLERE ganger med UPS at jeg har betalt til døra og brått får jeg tekstmelding: Ingen hjemme, pakke levert på lokalt postkontor.

Alle gangene har jeg fått tilbake pengene for frakta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde helgejobb på et gatekjøkken for en tid tilbake, hvor jeg alltid spurte kundene som hadde bestilt om de ville ha kvittering.

"Nei, den kan du få av meg, haha!" Og "nei, den kan jeg vel ikke spise, vel?" Gikk igjen sikkert hundre ganger daglig, og jeg smilte og lo hver gang som om det var den mest kreative spøken jeg noen gang hadde hørt :p

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Jeg hadde helgejobb på et gatekjøkken for en tid tilbake, hvor jeg alltid spurte kundene som hadde bestilt om de ville ha kvittering.

"Nei, den kan du få av meg, haha!" Og "nei, den kan jeg vel ikke spise, vel?" Gikk igjen sikkert hundre ganger daglig, og jeg smilte og lo hver gang som om det var den mest kreative spøken jeg noen gang hadde hørt :p

Du glemte den aller morsomste: "Nei, jeg får vel ikke noe av dette igjen på skatten?".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Du glemte den aller morsomste: "Nei, jeg får vel ikke noe av dette igjen på skatten?".

 

Haha, ja, den er hysterisk! Men man kan virkelig se selvtilfredsheten lyse opp i hele trynet på kundene etter at de lirer av seg en slik kommentar, så blir jo litt gøy anyways :p

 

Men noe som irriterer meg litt, er de som ikke gidder å si "hei" før de bestiller. Jeg prøver meg på et muntert "Heihei!:)" bare for å bli avbrutt av et grettent "to cheeseburgere." Men. Antar noen liker best å fatte seg i korthet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kan man begynne å lure når tre polske arbeidskarer kommer inn og handler inn alle musefellene man selger? :hmm:

Faktisk litt. Var noen innbruddstyver som la ut musefeller og diverse greier i inngangspartiet til huset de brøt seg inn i. Så de kunne høre om politiet kom.

 

Men var det håndtverkere var det nok lovlig formål :)

Lenke til kommentar

Skal følge opp en sak ang en kunde som ikke får brukt den digitale brukeren.

Tidlig i samtalen spør jeg om hun har mulighet til å bruke PCen.

Neida, det hadde hun ikke fordi hun skulle ut snart. Forsåvidt greit, men hva er da greia med å bruke elleve minutter hovedsakelig på å sutre og klage på at det ikke fungerer i stedet for å faktisk bruke de minuttene til å finne en løsning når jeg faktisk ringer henne?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...